زمان پخش سریال ترکی اوچ کوروش با دوبله فارسی از شبکه جم روبیکس

سریال ترکی سه سکه یا همان سه قرون (Üç Kuruş) در دسته سریال‌های پلیسی مافیایی قرار می‌گیرد. زمان پخش سریال اوچ کوروش از جم روبیکس مشخص شده است.

بعد از سریال ترکی معروف و محبوب گودال، سریال سه قرون (با نام دیگر سه سکه) توسط شرکت آی‌یاپیم و کارگردان سینان اوزترک ساخته شده است. این سریال در روزهای دوشنبه از شبکه Show TV نمایش داده می‌شد. سریال ماجرای محله کولی‌ها و درگیری آن‌ها با پلیس را به تصویر می‌کشد.

در این بین قاتلی سریالی، هر روزی که می‌گذرد یکی از اهالی محله را می‌کشد. اما علت این قتل‌ها چیست و گذشته کاراکتر اصلی سریال، کارتال (با بازی اوراز کایگیلاراوغلو)، با این قاتل در چه نقطه‌ای به هم گره می‌خورد؟

بیشتر بخوانید: موزیک های پخش شده در سریال اوچ کوروش

زمان پخش سریال اوچ کوروش از جم روبیکس

Üç Kuruş یا همان سریال اوچ کوروش با دوبله فارسی از جم روبیکس پخش خواهد شد. پخش سریال ترکی اوچ کوروش از جم روبیکس از هفدم آبان خواهد بود. اوراز کایگیلاراوغلو، اکین کوچ، آیتاچ اوشون، مصطفی کیران‌تپه، اعور ییلدیران، نسرین جوادزاده و آسلیهان مالبرو، از بازیگران سریال اوچ کوروش هستند.

زمان پخش سریال اوچ کوروش از جم روبیکس
زمان پخش سریال اوچ کوروش از جم روبیکس

روز پخش سریال اوچ کوروش : شنبه تا پنجشنبه

ساعت پخش سریال اوچ کوروش : ساعت 15:00

تکرار سریال ترکی اوچ کوروش : ساعات 11:00 ، 23:00 و 19:00

خلاصه داستان سریال اوچ کوروش

کارتال (با بازی Uraz Kaygilaroglu) از سران محله‌ای کولی و پایین شهر در استانبول است. او مشغول حاضرسازی سایتی برای اینترنتی نمودن قمارخانه است. پلیس افه (با بازی Ekin Koc) به دنبال اثبات خلاف‌های کارتال و دستگیری او است.

اما در طی حادثه‌ای که افه و مافوق او به دنبال کارتال هستند، متوجه قاتلی می‌شوند که در حال کشتن کارتال است. قاتل بعد از شناختن کارتال دست از کشتن او بر می‌دارد. اما هالیت، مافوق افه کشته می‌شود.

خلاصه داستان سریال اوچ کوروش
خلاصه داستان سریال اوچ کوروش

بعد از کشته شدن هالیت، که همچون پدر افه بود، افه هنگام تلاش برای یافتن قاتل خطاهایی می‌کند که باعث تعلیق او می‌شود. افه بعد از اینکه از سمت خود جدا می‌ماند، برای همکاری پیش کارتال می‌رود.

افه ماجرای قاتل سریالی را برای کارتال تعریف می‌کند. اینکه این قاتل کارتال را می‌شناسد و قصد کشتن او را ندارد. کارتال باور نمی‌کند که همچین چیزی ممکن باشد، اما بعد از هدیه‌ای که از قاتل دریافت می‌کند، همه قضایا را باور می‌کند. او نیز برای همکاری با افه دست دوستی دراز می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *