ساخت یک فیلم سینمایی ضدایرانی با بودجه نجومی توسط عربستان

ساخت یک فیلم سینمایی ضدایرانی توسط عربستان حواشی بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد. گویا عربستان بودجه سنگینی را برای این کار در نظر گرفته است.

اخیرا شایعاتی درباره ساخت یک فیلم سینمایی به نام “جنگجوی صحرا” (Desert Warrior) توسط عربستان سعودی در حال پخش است. این فیلم از نظر مالی بسیار هزینه‌بر خواهد بود و عربستان سعودی در این زمینه با استودیوها و کارگردانان مشهور هالیوودی همکاری می‌کند.

بنابر گزارش‌ها، فیلم سینمایی “جنگجوی صحرا” درباره شکست ساسانیان، امپراتوری بزرگ ایران در برابر اعراب است. فیلم ضد ایرانی عربستان با بوجه بسیار زیادی از سوی این کشور، ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تریلر رسمی فیلم Your Lucky Day منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

فیلم سینمایی ضدایرانی

عربستان سعودی پس از چهار سال و رفع ممنوعیت پخش فیلم در سینماهای این کشور، تصمیم گرفته است در ساخت یک فیلم سینمایی به نام “جنگجوی صحرا” سرمایه‌گذاری کند.

بعضی از فیلمسازان اروپایی که در آمریکا نیز فعالیت می‌کنند، معمولا در امارات و عربستان برای ساخت فیلم‌های خاص با دستمزدهای کلان‌تر از حد معمول استخدام می‌شوند. اما باید توجه داشت که این فیلم‌ها بیشتر به منظور ارضای نیازهای سیاسی این کشورها ساخته می‌شوند.

شایعه حضور ویشکا آسایش در فیلم ضد ایرانی عربستان

ویشکا آسایش، بازیگر ایرانی، با تکذیب شایعات حضورش در یک فیلم سعودی و ضد ایرانی، نسبت به این خبر واکنش نشان داد و با یک استوری آن را تکذیب کرد:

فیلم سینمایی ضدایرانی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *