اولین پوستر و تیزر سریال سقوط در ژانر جاسوسی و اکشن محصول فیلیمو

اولین پوستر و تیزر سریال سقوط را با بازی حمید فرخ‌نژاد و الناز ملک در این نوشتار تماشا کنید. این سریال در ژانر جاسوسی و اکشن محصول فیلیمو است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال سقوط

دانلود رایگان و بدون سانسور سریال سقوط

خلاصه داستان سریال سقوط

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

اولین پوستر و تیزر سریال سقوط

سریال سقوط اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. پهلوان‌زاده از دوستان و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که تجربه همکاری آن‌ها در پروژه‌های مختلف باعث شد این بار در سقوط سجاد در مقام کارگردان حاضر شود و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی کند.

داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلمبرداری در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

تیزر سریال ایرانی سقوط را تماشا کنید:

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است. در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

تیم بازیگران سریال سقوط متنوع است و از ظرفیت معرفی بازیگران جدید بهره برده است؛ یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال را که یک زن است، یک بازیگر جدید و با استعداد بازی می‌کند. حمید فرخ‌نژاد، با معرفی الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و وحید آقاپور از بازیگران سریال هستند.

پوستر سریال سقوط را تماشا کنید:

پوستر سریال سقوط
پوستر سریال سقوط

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *