جنجال سریال سقوط و حواشی پخش آن از پلتفرم فیلیمو

در نوشتار جدید فیگار به شرح خلاصه داستان سریال سقوط (محصول جدید فیلیمو با حضور حمید فرخ‌نژاد) که در ژانر اکشن و جاسوسی است، پرداخته‌ایم.

داستان جنجالی سریال سقوط

با ما و نوشتار همه چیز درباره سریال «سقوط» بمانید. برخی رسانه‌ها اشاره کردند که سریال (سقوط) یک کپی تمام عیار است. به طور کلی سریال سقوط یک کپی تمام عیار از فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد است، از این رو قسمت اول این سریال فعلا هیچ چیزی اضافه بر آن به مخاطب نداده است، باید منتظر ماند تا ببینیم در ادامه مسیر روایت این سریال به کجا کشیده می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی جشن سربرون + [زمان پخش از شبکه سه]

سریال های نوروزی سال 1402 + [زمان پخش و تکرار سریالهای نوروزی 1402]

خلاصه داستان سریال سقوط

عکسی از حمید فرخ نژاد را در تصویر زیر سریال سقوط ببینید:

اولین مینی سریال محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو و در ژانر جاسوسی و اکشن است. سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدیدترین تولید شبکه نمایش خانگی است که از فیلیمو پخش شده است.

محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین ساخته سینمایی‌اش یعنی دسته دختران یک سال می‌گذرد با تهیه‌کنندگی این سریال تجربه حضور در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.


درباره سقوط:


هادی بهروز فیلمبردار ثابت اغلب آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور دارد ضمن اینکه بهزاد جعفری طادی طراح صحنه آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد و حبیب خزاعی‌فر هم مثل همیشه به عنوان آهنگساز همراه این تیم است.

ماجرای سریال سقوط

ماجرای سریال سقوط
ماجرای سریال سقوط

داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلمبرداری در ایران و عراق صورت گرفته است. عمده سکانس‌های ایران در استان کردستان و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402 + [فهرست بهترین‌ها]

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است. در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

داستان سریال سقوط واقعی است

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *