فیلم سینمایی تفریق دومین فیلم مهم اجتماعی سال بدون اکران قاچاق شد! +[جزئیات]

قاچاق فیلم سینمایی تفریق خبری است که صبح امروز در رسانه ها منتشر شد. این فیلم در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انتشار است.

نسخه با کیفیت فیلم سینمایی “تفریق”، که به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی نوید محمدزاده و ترانه علیدوستی ساخته شده است، قبل از اکران در ایران و عرضه نسخه قانونی، قاچاق شده و در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انتشار است. در ادامه مطلب با خبر قاچاق فیلم تفریق همراه ما بمانید.

قاچاق فیلم سینمایی تفریق

فیلم تفریق قاچاق

به گزارش منابع خبری:

پس از فاش شدن فیلم‌های “برادران لیلا”، “جنگ جهانی سوم” و “خط فرضی”، حالا نوبت به فیلم جدید مانی حقیقی “تفریق” رسیده است که در کانال‌های تلگرامی به اشتراک گذاشته شده است.

این فیلم که یکی از فیلم‌های برجسته سال گذشته بود و در جشنواره تورنتو 2022 حضور داشت و همچنین دارای مجوز سازمان سینمایی برای ساخت و شرکت در فستیوال‌های خارجی بود. فیلم “تفریق” در مهر ماه سال ۱۴۰۱ مجوز نمایش در سینماهای کشور را دریافت کرد و قرار بود در ماه‌های قبل به صورت عمومی اکران شود. اما به دلیل رویدادهای اخیر در کشور و نظرات سیاسی مانی حقیقی و ترانه علیدوستی، سازمان سینمایی از اکران این فیلم منع کرد.

قاچاق فیلم سینمایی تفریق
قاچاق فیلم سینمایی تفریق

لو رفتن فیلم تفریق در تلگرام

علیرغم ادعاهای وزیر ارشاد، محمد مهدی اسماعیلی، که گفته بود هیچ فیلمی به خاطر مشکل بازیگر یا کارگردانش ممنوع نمی‌شود، این اتفاق افتاد. فرایند ساخت فیلم “تفریق” از اواخر سال ۹۹ آغاز شد و در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید. با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰، مجید مطلبی، تهیه‌کننده “تفریق” اعلام کرد که فرآیند تولید این فیلم هنوز به پایان نرسیده است و به همین دلیل فیلم جدید مانی حقیقی در جشنواره حضور نخواهد داشت. با این حال، “تفریق” همچنان در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ حضور ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی تفریق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *