تریلر رسمی از مستند حیات وحش Our Planet II [+زمان پخش]

تریلر رسمی مستند حیات وحش 2 Our Planet II منتشر شده است. این مستند که دنباله‌ی مستند موفق سیاره‌ی زمین می باشد به زودی در خرداد 1402 منتشر خواهد شد.

مستند Planet Earth II محصول کشور چین و در ژانر مستند می‌باشد و به کارگردانی در سال 2016 ساخته شده است. در مستند سیاره زمین 2 بازیگرانی چون باری بریتون، چادن هانتر، دیوید آتنبرو، اد چارلز، الیزابت وایت، اما برناند، اما ناپر، فردی دیواس، گوردون بوکانان و جی پی مگنان به ایفای نقش پرداخته‌اند. تریلر مستند حیات وحش Our Planet II را در ادامه نوشتار تماشا کنید.

زمان پخش قسمت دوم مستند حیات وحش : 24 خرداد 1402

تریلر رسمی مستند حیات وحش 2

تریلر رسمی مستند حیات وحش 2
تریلر مستند Our Planet II, تریلر مستند حیات وحش Our Planet II

این مستند که دنباله‌ی مستند زیبا و موفق سیاره‌ی زمین می باشد با گویندگی دیوید اتنبرو بیننده را با تمامی شگفتی های کره‌ی زمین آشنا خواهد کرد. از سفر به قطب شمال گرفته تا صحرای های سوزان. همچنین گونه های حیوانی بسیاری در این مستند به تصویر کشیده میشوند که هر کدام متعلق به اقلیم و منطقه‌ای خاص هستند.

سیاره ما (به انگلیسی: Our Planet) یک مجموعه مستند طبیعت بریتانیایی است که توسط سیلوربک فیلمز برای نت‌فلیکس ساخته شده است. مجری این مجموعه دیوید اتنبرو و کارگردان آن آلستر فوردگل می‌باشد که آثاری مستند همچون سیاره زمین، سیاره یخ‌زده و سیاره آبی را برای بی‌بی‌سی با کمک صندوق جهانی طبیعت در کارنامه خود دارد.

این مجموعه مسائل زیستی مربوط به حیوانات متفاوت در مناطق مختلف مورد توجه قرار داده و توجه بیشتری به تاثیر مردم‌زاد نسبت به فیلم‌های سنتی طبیعت کرده است. این نخستین مجموعه مستند طبیعت نت‌فلیکس است که تا به حال ساخته شده است. تمام قسمت‌ها در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ منتشر شدند. نت‌فلیکس گزارش داد که ۲۵ میلیون خانوار این مجموعه را تماشا کرده‌اند. مستند “سیاره ما” به خوبی هوشمندی حیات وحش را نشان می‌دهد.

تریلر مستند Our Planet II


زمان پخش قسمت دوم مستند حیات وحش : 24 خرداد 1402

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *