زمان پخش سریال ترکی اینترنتی “Arayış” (جستجو) از دیزنی پلاس

زمان پخش سریال Arayış با بازی مهمت گونسور و آسلی انور از پلتفرم دیزنی پلاس ترکیه مشخص شده است. برای اطلاع از آن همراه ما باشید.

آفیش سریال اینترنتی “Arayış” برای دیزنی پلاس با بازی آسلی انور و مهمت گونسور منتشر شد. این سریال از پلتفرم دیزنی پلاس که به تازگی همکاری خود را با ترکیه آغاز کرده است، منتشر خواهد شد.

از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که محصول مشترک ترکیه و دیزنی پلاس هستند می‌توان به : فرار، بین من و دنیا، آتاتورک، شب سال نو میلادی، رجب ایودیک ۷، کارهای سازمان دهی شده، بازیگر و … اشاره کرد.

آراس بولوت اینملی، هانده ارچل، اسلی انور، ادا اجه، جان یامان، تیموچین، انگین آک‌یورک، بوراک دنیز، جانسو دره، بوعرا گولسوی، دمت اوزدمیر و … از جهره های تبلیغاتی دیزنی پلاس ترکیه هستند.

زمان پخش سریال ترکی جستجو : 24 خرداد 1402

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

زمان پخش سریال Arayış

آفیش سریال اینترنتی "Arayış"
آفیش سریال اینترنتی “Arayış”

زمان پخش سریال ترکی جستجو مشخص شده است. این سریال 14 ژوئن (24 خرداد) از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


زمان پخش دیگر سریال‌های پلتفرم دیزنی پلاس


خلاصه داستان سریال ترکی Arayış

این سریال در ژانر درام، به کارگردانی امین آلپر ساخته شده است. آسلی انور، مهمت گونسور، دفنه کایالار، ارول بابااوغلو، ییعیت آک‌کایا، دوین اوزگور چینار و ایلم ییلدیز از جمله بازیگران سریال ترکی دیزنی پلاس جستجو هستند.

خلاصه داستان سریال ترکی Arayış :

نیسان و دوستش در یک جلسه شفا شرکت کرده بودند. زمانی که دوست نیسان به یکباره ناپدید می‌شود، ماجرای نیسان آغاز می‌شود. درحالی که به دنبال دوستش می‌گردد، با یک فرقه جدید آشنا می‌شود.

آسلی انور (Asli Enver)

بازیگران سریال ترکی دیزنی پلاس جستجو
زمان پخش سریال Arayış

آسلی انور (به ترکی استانبولی: Asli Enver) متولد ۱۰ مه ۱۹۸۴ هنرپیشه ترکیه‌ای می‌باشد. پدرش ترک اهل قبرس می‌باشد. او متولد شهر لندن است انور تا ۱۲ سالگی در لندن زندگی می‌کرد و بعد به ترکیه مهاجرت کرد.

او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر می‌باشد. اولین بازی او در سریال Hayat Bilgisi محصول ۲۰۰۳ است او با نقش آهو در سریال Suskunlar معروف شد این سریال محصول ۲۰۱۲ بود و بعد در سال ۲۰۱۳ در سریال گمشده بازی کرد.

آسلی برای بازی در سریال عروس استانبولی توانست جایزه بهترین بازیگر زن از نگاه مردم را در جشنواره پروانه طلایی ترکیه ۲۰۱۷ به دست آورد. او تایید کرد که به بیماری خوانش پریشی (دیسلکسیا) مبتلا است و برای کنترل آن متن‌های فیلمنامه‌ها را با تمرکز با یکبار خواندن حفظ می‌کند.

مهمت گونسور (Mehmet Günsür)

بازیگران سریال ترکی دیزنی پلاس جستجو
بازیگران سریال ترکی دیزنی پلاس جستجو

مهمت گونسور (به ترکی استانبولی: Mehmet Günsür؛ زادهٔ ۸ مه ۱۹۷۵) هنرپیشه و مدل اهل ترکیه است. قبل از اینکه وارد عرصه بازیگری شود ابتدا یک مهماندار و سپس یک مدل بود. او در ابتدا کار خود را با بازی در فیلم‌های ترکی، ایتالیایی و آمریکایی شروع کرد.

از بهترین کارهای او می‌توان به داستان‌های استانبول و حمام اشاره کرد. در سال ۱۹۹۷ برنده جایزه امیدبخش‌ترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین‌المللی فیلم آنکارا به خاطر بازی در فیلم حمام شد.

همچنین برنده تنها جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا به خاطر ایفای نقش در فیلم او اکنون سرباز است شد. محمت گونسور در سال ۲۰۰۶ با یک کارگردان فیلم‌های مستند به نام کاترینا مونگیو ازدواج کرد. آن‌ها سه فرزند با نام‌های علی، مایا و کلوئه دارند.

دفنه کایالار

بازیگران سریال ترکی دیزنی پلاس جستجو
بازیگران سریال ترکی دیزنی پلاس جستجو

دفنه کایالار بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به دلیبال، جزر و مد، با مدیر برنامه هایم تماس بگیر، محافظ هاکان، یک چیز دیگر است، فی و پنهان اشاره کرد.

زمان پخش سریال Arayış : بیست و چهارم خرداد 1402

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *