تاریخ انتشار فصل 2 سریال Halo ؛ هرآنچه که باید بدانید

تاریخ انتشار فصل 2 سریال Halo یکی از سوالاتی است که بسیاری از طرفداران این سریال دنبال پاسخش هستند. با فیگار بمانید تا هر آنچه که باید در رابطه با فصل 2 سریال هیلو بدانید را به شما بگوییم.

تولید فصل 2 Halo قرار است در تابستان 2022 آغاز شود، اما Paramount+ (بهترین فیلم ها و سریال های پارامونت) چه زمانی این سریال را منتشر می‌کند – و آیا می‌تواند از جنجال‌های خود خلاص شود؟

تاریخ انتشار فصل 2 سریال Halo

تولید فصل 2 Halo

زمان انشتار فصل 2 سریال Halo, تاریخ انتشار فصل 2 سریال هیلو
تاریخ انتشار فصل 2 سریال Halo

Paramount+ در حال حاضر فصل 2 Halo را تایید کرده است. بسیاری از طرفداران هیلو می‌دانند که Halo: Combat Evolved در سال 2001 منتشر شد و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص در تمام دوران (بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022) شناخته می‌شود. با وجود تمام این موارد، بیش از 20 سال طول کشید تا این بازی به عنوان یک سریال تلویزیونی لایو اکشن (بهترین فیلم های لایو اکشن 2022) با بازی پابلو شرایبر در نقش Master Chief بازسازی شود.

فصل 1 Halo بسیاری از بینندگان را شگفت زده کرد زیرا به وضوح خود را بیشتر به عنوان یک پیش درآمد برای رویداد اصلی به جای خود رویداد اصلی قرار داد. این تلاش برای کشف هیلو، به عنوان یک نوستالژی یا یک ابزار که به طور بالقوه می‌تواند تمام زندگی در کهکشان را نابود کند، به شکل متوسطی به تصویر کشیده شد. این سریال همانند خود بازی، از فرهنگ گسترده‌تر سری Halo که در کتاب‌های کمیک مصور شده بود، استفاده کرد.

بدون شک فصل دوم Halo به ساخت حلقه هیلو و پرو بال دادن به آن ادامه خواهد داد. فصل اول با استقبال متفاوتی روبرو شد، با چندین تصمیم روایی که تا حدودی بحث برانگیز شد – از جمله انتخاب کنجکاوانه دادن به Master Chief به عنوان یک عاشق. در نتیجه، احتمالاً فصل 2 Halo قرار است دراماتیک‌تر یا شاید تراژیک پیش رود.

Halo برای فصل 2 تمدید شد

Paramount+ یک ماه قبل از پخش فصل اول، فصل ۲ Halo را سفارش داد و تولید آن از تابستان همان سال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: معرفی و تحلیل بهترین بازی های شبیه Halo

داستان فصل 2 سریال هیلو

زمان انشتار فصل 2 سریال Halo, تاریخ انتشار فصل 2 سریال هیلو
زمان انشتار فصل 2 سریال Halo, تاریخ انتشار فصل 2 سریال هیلو

قسمت پایانی فصل 1 Halo، با کشته شدن فرد متبرک Covenant در جریان نبردی در سیاره آسپرو، داستان فرعی Makee خود را به پایان رساند. اسپارت‌ها با موفقیت کیستون‌هایی را که قصد داشتند آنها را به حلقه هیلو نزدیک کنند، پیدا کردند، اما متأسفانه، برای انجام این کار هزینه هنگفتی پرداختند.

همه آنها به شدت زخمی شده بودند و کورتانا مجبور شد طرح خود را پیاده سازد و کنترل کامل بدن مستر چیف را در دست بگیرد. فصل 2 Halo باید راهی برای جدا کردن کورتانا و مستر چیف بیابد، مخصوصاً به این دلیل که او تنها کسی است که می‌تواند Keystones را پس از مرگ میکی فعال کند.

از طرفی، دکتر کاترین هالسی از عدالت فرار کرده و در حال پیگیری برنامه‌های خود است و متقاعد شده که حلقه‌های اسرارآمیز آینده تعالی انسان را تضمین خواهند کرد. فصل 2 Halo همچنین باید راهی برای توجیه داستان فرعی سریال پیدا کند، که بخش اصلی فصل 1 بود.

پیش بینی تاریخ انتشار فصل 2 Halo

پیش بینی تاریخ دقیق انتشار فصل 2 Halo دشوار است. تا حد زیادی به تولید بستگی دارد. همانطور که گفته شد به احتمال زیاد فصل ۲ Halo در سال آینده پخش خواهد شد.

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار فصل 2 سریال هیلو حتما این مطلب بروز خواهد شد.

آیا فصل 2 Halo می‌تواند به بحث های سریال بپردازد؟

زمان انشتار فصل 2 سریال Halo, تاریخ انتشار فصل 2 سریال هیلو
زمان انشتار فصل 2 سریال Halo, تاریخ انتشار فصل 2 سریال هیلو

مجموعه تلویزیونی Halo بسیار بحث برانگیز بوده است و دیوید وینر، مجری جدید سریال احتمالاً می‌خواهد یک طرح جدید و خاص را برای فصل 2 Halo پیاده کند. امیدواریم که بتواند با نزدیک کردن شخصیت Master Chief به شخصیت اصلی، به انتقادات رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال Halo سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “تاریخ انتشار فصل 2 سریال Halo ؛ هرآنچه که باید بدانید

  1. سلام دوستان عزیز من برای اولین بار تماشای سریال Halo یا همان هیلو رو کردم عاشق این سریال بی نظیر شدم و منتظرم هر چه زودتر فصل دوم هم بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *