ماجرای پرحاشیه «مستر تیستر» در شیراز ؛ فیلم عجیب از درگیری مستر تیستر در بیمارستان!

مستر تیستر ، یکی از فودبلاگر های مطرح اینستاگرامی به بیمارستانی در شیراز مراجعه می‌کند و به دلیل وزن بالای وی از ورود او جلوگیری میشود.

برای بیمارانی که بیش از 100 کیلوگرم وزن دارند نباید از سی‌تی‌اسکن‌های معمولی استفاده شود و این بیماران به مراکزی که دستگاه‌های مخصوص بالای 100 کیلوگرم دارند، ارجاع داده می‌شوند. در ادامه با خبر مستر تیستر بیمارستان شیراز همراه فیگار بمانید.

مستر تیستر

میستر تیستر بیمارستان شیراز

مستر تیستر
میستر تیستر بیمارستان شیراز, مستر تیستر در بیمارستان شیراز

مستر تیستر در بیمارستان شیراز

همه چیز طبق معمول از یک لایو در اینستاگرام شروع شد. حمید سپیدنام، معروف به میستر تیستر که از شاخ‌های مجازی محسوب می‌شود مدعی شد که با علائم سکته مغزی به بیمارستانی در شیراز مراجعه کرده که با او برخورد مناسبی نشده و از انجام سی‌تی‌اسکن برای او سرباز زده‌اند.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که وی دوربین به دست به مخاطبان صفحه‌اش اعلام می‌کند که دهانش کج شده و مشکوک به سکته است، و به همین دلیل به بیمارستان فقیهی شیراز مراجعه کرده و اعلام می‌کند که پرسنل بیمارستان به دلیل اضافه وزن «سی تی اسکن» برایش انجام نداده‌اند.

وی در اعتراض به این موضوع و بدون توضیح همه ماجرا، به راحتی و بدون رعایت قوانین و رعایت حریم خصوصی بیماران و کادر درمان از آن‌ها فیلم می‌گیرد و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند تا بتواند از آن طریق و با برپایی نمایش تازه‌ای برای خود فالوور جمع کند. هرچند که به گفته حاضرین در بیمارستان، قبل از رسیدن پلیس برای رسیدگی به شکایتش بیمارستان را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مستر تیستر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *