تیزر سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد !

سریال The Walking Dead: Dead City که اسپین آف مردگان متحرک است و در سال 2023 پخش می‌شود، تیزر سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد.

سریال مردگان متحرک که دنیای گسترده‌ای دارد و اسپین‌آف‌های زیادی از آن ساخته شده، یک سریال مهم به اسم شهر مرده در سال 2023 منتشر می‌کند که در تیزر سریال Dead City آن را معرفی کرد. تیزر رسمی اسپین آف مرگان متحرک که امروز منتشر شد، تیزر سریال اسپین آف The Walking Dead را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تیزر جدید و رسمی سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد

بهترین فیلم و سریال زامبی محور 2023

تیزر سریال The Walking Dead: Dead City

مردگان متحرک: شهر مرده یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک، پساآخرالزمانی آمریکایی است که توسط الی جورنه ساخته شده و بر اساس شخصیت‌های مردگان متحرک مگی و نیگان ساخته شده است.

این چهارمین اسپین آف و به طور کلی پنجمین سری از فرنچایز The Walking Dead است که تداوم آن را با دیگر مجموعه های تلویزیونی به اشتراک می‌گذارد و اولین دنباله مجموعه تلویزیونی The Walking Dead است.

در ادامه می‌توانید تیزر سریال Dead City را ببینید:

تیزر رسمی اسپین آف مرگان متحرک

The Walking Dead: Dead City برای اولین بار در تاریخ 18 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است و شامل شش قسمت می‌باشد. این سریال به دنبال مگی و نیگان است که در جستجوی پسر ربوده شده مگی، هرشل، به منهتن پسا‌آخرالزمانی بریده شده از سرزمین اصلی می‌روند.

شهر در حال فروپاشی مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *