تاریخ انتشار سریال The Walking Dead: Dead City مشخص شد !

پس از اینکه تیزر رسمی اسپین آف سریال مردگان متحرک به انتشار رسید، در آن تیزر، تاریخ انتشار سریال The Walking Dead: Dead City نیز مشخص شد.

این سریال، که تیزر آن به صورت رسمی پخش شد، اسپین آف سریال محبوب مردگان متحرک می‌باشد که در آن تیزر، تاریخ انتشار Dead City منتشر شد. پس از اینکه تاریخ منتشر شدن اسپین آف مردگان متحرک مشخص شد، تاریخ پخش اسپین آف The Walking Dead ، 18 ژوئن 2023 است.

بیشتر بخوانید:

تیزر سریال The Walking Dead: Dead City منتشر شد !

بهترین فیلم و سریال زامبی محور 2023

تاریخ انتشار سریال The Walking Dead: Dead City

این مجموعه، چهارمین اسپین آف و به طور کلی پنجمین سری از فرنچایز The Walking Dead است که تداوم آن را با دیگر مجموعه‌های تلویزیونی به اشتراک می‌گذارد و اولین دنباله مجموعه تلویزیونی The Walking Dead است.

در مارچ 2022، AMC گزارش داد که آنها در حال توسعه چهارمین اسپین آف The Walking Dead با عنوان Isle of the Dead هستند که حول محور مگی و نیگان می‌چرخد ​​و لورن کوهان و جفری دین مورگان نقش‌های مربوطه خود را از سری اصلی ایفا می‌کنند.

یکی از تهیه کنندگان اجرایی The Walking Dead، به عنوان مجری برنامه در کنار کوهان و مورگان به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت دارد. در اواخر اکتبر 2022، عنوان سریال به The Walking Dead: Dead City تغییر نام داد.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال Dead city را ببینید:

تاریخ انتشار سریال The Walking Dead: Dead City
تاریخ انتشار Dead City

تاریخ پخش اسپین آف The Walking Dead

فیلمبرداری اصلی سریال، در 19 ژوئیه در نیوجرسی آغاز شد و در 24 اکتبر 2022 به پایان رسید. سازندگان این سریال، از منطقه حفاظت شده دریاچه‌های فرانکلین، بندر نیوآرک، ساختمان ملی نیوآرک، سالن سمفونی نیوآرک، ترمینال ایالت هوبوکن، لیبرتی پارک و سایه های جاده مرگ استفاده کردند.

The Walking Dead: Dead City برای اولین بار در تاریخ 18 ژوئن 2023 در AMC برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *