تریلر رسمی مینی سریال Love And Death منتشر شد !

مینی سریال Love And Death یک سریال درام جنایی مورد انتظار و محصول آمریکا است و به تازگی تریلر رسمی مینی سریال Love And Death منتشر شد.

عشق و مرگ یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی به کارگردانی لزلی لینکا گلتر و نویسندگی دیوید ای کلی است که قرار است در سال ۲۰۲۲ از اچ‌بی‌او مکس پخش شود و تریلر Love And Death اخیرا به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی مینی سریال Love And Death

در مه ۲۰۲۱ اعلام شد که اچ‌بی‌او مکس یک مجموعه تلویزیونی با بازی الیزابت اولسن خواهد داشت و حالا تریلر رسمی مینی سریال عشق و مرگ منتشر شد. جسی پلمونس در اواخر ماه به جمع بازیگران پیوست. در ژوئن، پاتریک فوگیت به لیست بازیگران این سریال اضافه شد، و لی‌لی ریب، کی‌یر گیلکریست، الیزابت مارول، تام پلفری و کریستن ریتر در ماه های بعد پیوستند.

در درجه اول فیلمبرداری در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز و در صحنه صدا در کایل، تگزاس انجام شد. فیلمبرداری در ۷ آوریل ۲۰۲۲ به پایان رسید. فیلمبرداری در مکانی در آستین، تگزاس و مناطق اطراف آن انجام شد که شامل لا گرانج، تگزاس، کوپلند، تگزاس، جرج‌تاون، تگزاس، هوتو، تگزاس، سیگوین، تگزاس، کرویل، تگزاس، لاکهارت، تگزاس، کایلین، تگزاس، اسمیتویل، تگزاس و سن مارکوس، تگزاس می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی مینی سریال Love And Death را ببینید:

تریلر رسمی مینی سریال عشق و مرگ

نیکول کیدمن از تهیه کنندگان اجرایی این مینی سریال است و دیوید ای. کلی (خالق و نویسنده سریالهای Big Little Lies و The Undoing) نویسندگی آن را برعهده دارد. لزلی لینکا گلَتر (کارگردان سریال Homeland و Mad Men) نیز این مینی‌سریال را کارگردانی می‌کند.

داستان: این مینی سریال درباره داستان واقعی یک زن خانه دار اهل تگزاس به نام کندی مونتگمری با بازی الیزابت اولسن است که دوستش از کلیسا که بتی گور(لیلی ریب) نام داشت را با تبر به طرز وحشیانه‌ای به قتل میرساند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *