تریلر رسمی سریال The Sympathizer منتشر شد !

سریال The Sympathizer یکی از موردانتظارترین سریال 2023 می‌باشد که در جریان معارفه سریال‌های شبکه Max، تریلر رسمی سریال The Sympathizer منتشر شد.

The Sympathizer از موردانتظارترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، در جریان معارفه‌ی سریال‌های شبکه Max، اولین تریلر The Sympathizer تحت عنوان تریلر رسمی The Sympathizer ، توسط شبکه HBO منتشر شد.

تریلر سریال Sympathizer شامل سکانس‌ها و ویدئوهایی از بازی رابرت داونی جونیور در این سریال جذاب بود و تاریخ پخش این نمایش تلویزیونی را نیز اعلام کرد.

تریلر رسمی سریال The Sympathizer منتشر شد !

The Sympathizer یک مجموعه تلویزیونی درام است که بر اساس رمانی به همین نام برنده جایزه پولیتزرنوشته ویت تان نگوین است. این سریال توسط پارک چان ووک ساخته شده است و رابرت داونی جونیور، به عنوان نقش اصلی در این فیلم، ایفای نقش می‌کند. این سریال توسط A24 و Rhombus Media برای پخش در HBO تولید شده است.

این سریال بر اساس داستان کاپیتانِ یک کارخانه ویتنام شمالی در ارتش ویتنام جنوبی ساخته شده است. او مجبور می‌شود در اواخر جنگ ویتنام با ژنرال خود به ایالات متحده فرار کند. در حالی که او در جامعه‌ای از پناهندگان ویتنام جنوبی زندگی می‌کند، به جاسوسی مخفیانه از جامعه ادامه می‌دهد.

تریلر سریال Sympathizer

در ادامه می‌توانید اولین تریلر The Sympathizer را ببینید:

در اپریل 2021، ویت تان نگوین اعلام کرد که رمانش به نام The Sympathizer توسط A24 برای اقتباس در یک سریال تلویزیونی با کارگردانی پارک چان ووک انتخاب شده است و Rhombus Media نیز در تولید آن نقش دارد.

در ماه جولای، HBO سریال را به A24 سفارش داد و رابرت داونی جونیور در نقش تهیه کننده و همبازی به پروژه پیوست. ایالت کالیفرنیا به تولید بیش از 17.4 میلیون دلار اعتبار مالیاتی به کارگردان فیلم داد تا اطمینان حاصل شود که تولید قابل توجهی در ایالت انجام خواهد شد. مارک موندن و فرناندو میرلس نیز برای کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال استخدام شدند.

فیلمبرداری در لس آنجلس و تایلند انجام، و این سریال در سال 2024 در مکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *