تریلر فیلم ترسناک Iron Lung منتشر شد!

به تازگی تریلر فیلم ترسناک Iron Lung منتشر شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تیزر لایو اکشن بازی ترسناک Iron Lung را مشاهده کنید.

مارکیپلیر، یوتیوبر مشهور، تیزری از فیلم ترسناک آینده‌اش Iron Lung منتشر کرد که فیلمنامه آن را خودش نوشته است. او کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. به گزارش ددلاین، جزئیات داستان فیلم هنوز مشخص نیست، اما کارولین رز کاپلان نیز در آن نقش آفرینی خواهد کرد. در ادامه به جزئیات فیلم ترسناک Iron Lung می‌پردازیم.

Mark ‘Markiplier’ Fischbach یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان محتوای YouTube است. مارک در طول یک دهه فعالیت خود در سایت، بیش از 34 میلیون دنبال کننده داشته است و حتی دو سریال تعاملی ساخته که یکی از آنها نامزد جایزه امی شد.

تریلر فیلم ترسناک Iron Lung

تریلر فیلم ترسناک Iron Lung
تریلر فیلم ترسناک ریه آهنی

بازی Iron Lung به دنبال یک خلافکار است که پس از ناپدید شدن ناگهانی تمام سیارات و خورشیدهای قابل سکونت در پی یک رویداد فاجعه‌آمیز، وظیفه دارد اقیانوسی از خون را در یک ماه بی‌حاصل هدایت کند. اکنون، به نظر می‌رسد که Markiplier در حال ایجاد اقتباس خاص خود از این بازی ویدیویی برای سینما است.

مارک در مصاحبه‌ای با ورایتی فاش کرد که او در حال نویسندگی، کارگردانی و بازی در این فیلم است و در یک پخش زنده این دوشنبه ادعا کرد که در اجرای یک سکانس برای این فیلم حتی کمرش آسیب دیده است. در زمان نوشتن این مطلب، تاریخ انتشار فیلم Iron Lung هنوز اعلام نشده است.

جزئیات فیلم ترسناک Iron Lung

در 21 آوریل 2023، مارک اولین تریلر فیلم خود را منتشر کرد. در این کلیپ کوتاه، دوربین از نمای داخلی زیردریایی از بازی، با گرافیک تیره و تار به سبک PS1، به نمای واقعی از همان زیردریایی تغییر می‌کند.

در ادامه می‌توانید تیزر لایو اکشن بازی ترسناک Iron Lung را در یوتیوب مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *