ویدیو : پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران

به تازگی خبری در مورد پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران در رسانه ها پخش شده که بسیار عجیب و غریب می باشد.

اخیرا ویدیویی از دلیل پلمپ رستوران قلعه نویی در شبکه‌های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است. گویا دلیل پلمب رستوران سرمربی تیم ملی ایران برای حجاب افراد داخل رستوران بوده است.

پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران

پلمپ شدن رستوران امیر قلعه نویی در منطقه ونک تهران
دلیل پلمپ رستوران قلعه نویی

در پی اجرای طرح “عفاف و حجاب” و فشار بر اصناف و فروشگاه‌ها، در تازه‌ترین موارد پلمب و منع از کسب و کار، یک رستوران در میدان ونک در تهران منسوب به امیر قلعه نویی و یک مرکز فروش لوازم آرایشی در بندرانزلی پلمب شدند.

امیر قلعه نویی سرمربی آبی‌های پایتخت، مانند اکثر فوتبالی‌ها، رستورانداری را هم به سایر حرفه های تجاری خود اضافه کرد. رستوران “شاندیز آفتاب” در حوالی میدان ونک از امروز با مدیریت امیر قلعه نویی شروع به کار کرد. تصاویری از این رستوران را مشاهده می‌کنید.

منع کسب و کار رستوران امیر قلعه نویی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پلمب رستوران سرمربی تیم ملی ایران را ببینید:

ماموران پلیس اماکن برای بررسی و سرکشی رستوران‌ها به یک رستوران معروف در میدان ونک رفتند. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند مشتریان داخل رستوران به صورت مختلط و درحالی‌که کشف حجاب کرده‌اند مشغول پایکوبی هستند که موضوع به کلانتری 145 ونک گزارش شد و ماموران با حضور در این رستوران اقدام به دستگیری افراد مست کرده و با دستور مقام قضایی رستوران پلمب شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *