تریلر رسمی سریال FUBAR منتشر شد !

سریال FUBAR با بازی آرنولد شوارتزنگر، یکی از مهم‌ترین سریال‌های اکشن سال 2023 می‌باشد که بامداد امروز، تریلر رسمی سریال FUBAR منتشر شد.

پس از اینکه نتفلیکس اعلام کرد آرنولد شوارتزنگر، یک سریال جذاب را در سال 2023 بازی خواهد کرد، چندی پیش تریلر سریال FUBAR ، تحت عنوان تریلر رسمی FUBAR منتشر شد.

نخستین تریلر سریال فوبار شامل برخی از سکانس‌های جنایی و هیجان‌انگیز این سریال می‌باشد که نشان می‌دهد یک سریال عالی خواهیم دید.

تریلر رسمی سریال FUBAR

تریلر رسمی سریال FUBAR
نخستین تریلر سریال فوبار

FUBAR یک مجموعه تلویزیونی جاسوسی ماجراجویی است که توسط نیک سانتورا برای نتفلیکس ساخته شده است. آرنولد شوارتزنگر در اولین نقش اصلی خود در یک سریال تلویزیونی لایو اکشن فیلمنامه‌ای را بازی می‌کند و توسط Skydance Television و Blackjack Films تولید می‌شود. این سریال قرار است در 25 می 2023 پخش شود.

این سریال، درباره لوک و دخترش اِما است که سال‌هاست که به یکدیگر دروغ گفته‌اند. هر دوی آنها نمی‌دانند که دیگری یک مأمور سیا است. هنگامی که هر دو حقیقت می‌فهمند، متوجه می‌شوند که در واقع هیچ چیزی در مورد یکدیگر نمی‌دانستند.

تریلر رسمی FUBAR

در ادامه می‌توانید تریلر سریال FUBAR را ببینید:

تلویزیون Skydance برای اولین بار اعلام کرد که در حال توسعه یک سریال تلویزیونی جاسوسی بدون عنوان برای آرنولد شوارتزنگر است تا در آن بازی کند و اولین فیلمنامه تلویزیونی لایو اکشن خود را در آگوست 2020 انجام دهد. جایی که یک پدر و دختر هر دو مامور سیا هستند، بدون اینکه دیگری بداند.

نتفلیکس حقوق این پروژه را در نوامبر 2020 به دست آورد و هشت قسمت از سریال را تا می 2021 سفارش داده بود را تحویل گرفت. فیل آبراهام به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی قسمت آزمایشی در همان ماه اعلام شد. در زمان تولید، این سریال از عناوین کاری Utap و FUBAR استفاده کرد.

فیلمبرداری در اپریل 2022 در آنتورپ، بلژیک در اطراف Grote Markt آغاز شد. فیلمبرداری اضافی نیز در تورنتو به انجام رسید. در سپتامبر 2022، فیلمبرداری سریال با عنوان FUBAR به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *