علت عمل جراحی کرم بورسین + [شروع ساخت پروژه‌های جدید]

عمل جراحی کرم بورسین : به گزارش یکی از خبرنگاران ترکیه، کرم بورسین که دچار دیسک کمر شده بود روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی کرم بورسین

به گزارش بیرسن:

کرم بورسین که دچار دیسک کمر شده بود روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت. پروژه‌های جدید این بازیگر به زودی آغاز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دو غریبه

حضور جنجالی بوراک دنیز در فشن شو Valentino ویژه هفته مد پاریس

سریال جدید کرم بورسین

سریال جدید کرم بورسین
سریال جدید کرم بورسین

bi Tuhaf hikaye

نام پروژه‌ای که ابرار آلیا دمیربیلک و کرم بورسین در آن بازی می‌کنند، «Bi Tuhaf Hikaye: یک داستان عجیب» خواهد بود. این سریال که در قالب ۸ قسمت از یک پلتفرم دیجیتال پخش می‌شود، در مطبوعات بازتاب گسترده‌ای یافت. حالا اولین تصاویر سریال به تهیه‌کنندگی Ay Yapım منتشر شد. کارگردانی و نویسندگی سریال برعهده عثمان کایا می‌باشد.

کِرَم بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر اهل ترکیه است. بورسین در کشورهای مختلفی از جمله اسکاتلند، اندونزی، امارات متحده عربی، ترکیه، مالزی و ایالات متحده آمریکا زندگی کرده‌است. او در سال ۱۹۹۹ و هنگامی که ۱۲ سال سن داشت؛ با خانواده اش به ایالات متحده نقل مکان کرد.

درباره کرم بورسین و هانده ارچل:

عمل جراحی کرم بورسین
عمل جراحی کرم بورسین

بورسین با بازی در نقش «کرم سایر» در سریال در انتظار آفتاب از کانال D ، شناخته شد. هر دو سینمای هالیوود و ترکیه را دنبال می‌کند و ترجیح می‌دهد از هر دو زبان انگلیسی و ترکی در هنگام بازی در فیلم‌هایش استفاده کند. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر بین‌المللی سئول شده‌است. از آخرین سریال هایی که بازی کرده میتوان به نقش اصلی سریال تو درم را بزن به نام «سرکان بولات» در کنار هانده ارچل اشاره کرد.

این سریال توسط MF Yapım، به کارگردانی یوسف پیرهسان، اندر مهلار و آلتان دونمز تهیه شده‌است و فیلمنامه آن را عایشه آنر کوتلو نوشته‌است. این سریال اولین بار در شبکه فاکس (ترکیه) در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ با دریافت نقدهای مثبت صاحب نظران و همچنین رتبهٔ بالا به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *