خلاصه داستان و معرفی سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri)

سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri) با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز، جدیدترین درام جنایی و پلیسی شبکه فاکس ترکیه است، که دوشنبه شب‌ها پخش می‌شود.

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه است که در این سریال با پارتنر قدیمی خود بوراک دنیز همبازی شده است. این سریال ابتدا قرار بود با نام غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) نمایش داده شود، اما نام آن به دو غریبه (İki Yabanci) تغییر پیدا کرد؛ نهایتا Bambaşka Biri اسم نهایی سریال شد.

یک شخص متفاوت داستانی جنایی پلیسی و روانشناختی دارد. داستان یک بیمار روانی (چند شخصیتی) که با به خاطر آوردن گذشته، تصمیم به انتقام می‌گیرد. شخصیت دیگر او که یک مجری و خبرنگار معروف ترکیه است، با همکاری دادستان این پرونده، به دنبال قاتل است؛ غافل از اینکه قاتل خودش است!

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی جنایی عاشقانه یک شخص متفاوت

زندگینامه بازیگران سریال یک شخص متفاوت

خلاصه داستان سریال ترکی یک شخص متفاوت

خلاصه داستان سریال ترکی Bambaşka Biri
خلاصه داستان سریال ترکی یک شخص متفاوت

آخرین پروژه هانده ارچل با نام “تو در خانه ام را بزن” از همین شبکه به نمایش در آمده بود و مخاطب بالایی داشت. در این سریال رمانتیک کمدی، هانده و کرم بورسین همبازی بودند و داستانی جالب را به نمایش گذاشتند. داستان سریال Bambaşka Biri را در ادامه بخوانید.

هانده ارچل و بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

آفیش تک نفره هانده ارچل در سریال Bambaşka Biri

هانده ارچل و بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri
هانده ارچل و بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

داستان سریال Bambaşka Biri :‌ در این سریال که برای کانال فاکس ترکیه ساخته می‌شود، هانده ارچل نقش دادستان لیلا را ایفا می‌کند. او از شهری دیگر به استانبول نزد پدر و مادرش می‌آید و تلاش می‌کند تا پرونده قتل یک تاجر معروف را حل کند.

بوراک دنیز که از قبل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با ستاره زن ترکیه، هانده ارچل پانتر بود، نقش یک خبرنگار معروف به نام کنان را بازی می‌کند. جسدی که در جنگل پیدا شده است، باعث آشنایی لیلا و کنان، دادستان و خبرنگار سریال یک شخص متفاوت می‌شود.

در ابتدای تیزر مشخص می‌شود که یک زاغه نشین، کنان را به عنوان متهم نشان می‌دهد. دادستان لیلا برای شناخت بیشتر کنان که یک خبرنگار و مجری معروف است سعی می‌کند به او نزدیک شود.

گویا کنان اوزتورک، از کودکی با یک بیماری روانی (چند شخصیتی) دست و پنجه نرم می‌کند. او در اثر یک تغییر ذهنی، فکر می‌کند دوعان است. دوعان شخصیت دیگر کنان است که گذشته خود را به یاد می‌آورد و می‌داند که فرزند خوانده دادستان ارشد است.

دوعان در پی یک آتش سوزی عمدی در بهزیستی، درد بسیاری را متحمل می‌شود. در نتیجه این اتفاق ناگوار دچار بیمار چند شخصیتی شده و در پی انتقام از عاملین آتش سوزی است. حمدی آتیلبای، اولین مقتول او نیز دستی در این واقعه داشته است.

احتمال حذف بوراک دنیز از سریال Bambaşka Biri

آفیش تک نفره بوراک دنیز در سریال Bambaşka Biri

خلاصه داستان سریال ترکی Bambaşka Biri

با توجه به اینکه بوراک دنیز محکوم به هفت سال زندان شده است، هنوز مشخص نیست تکلیف سریال و نقش او چه خواهد شد؟ اما اگر مجبور به اجرای حکم باشد، تهیه‌کننده سریال باید به دنبال فرد جدید باشد. به دلیل ضبط سه قسمت از این سریال، احتمال حذف بوراک دنیز از سریال Bambaşka Biri کار عوامل را دشوار خواهد کرد.

بررسی سریال ترکی یک شخص متفاوت

مورات سونر، یوتیوبر معروف ترکیه، یکی از منتقدین طناز این کشور است. او در کانال یوتیوب خود به بررسی سریال‌های جدید می‌پردازد. در آخرین ویدیوی خود به نقد سریال ترکی Bambaşka Biri پرداخت. او ضمن اشاره به اینکه این سریال سناریو جدید و متفاوتی دارد، نکات منفی سریال را بررسی کرد.

از نظر مورات سونر بازی هانده ارچل و بوراک دنیز، با توجه به اینکه بازیگران قابلی هستند، متاسفانه در این سریال ضعیف بوده است. درباره هانده ارچل می‌گوید، متاسفانه او قربانی سیستم غلط مد شده است. از نظر بسیاری بازیگر باید زیبا باشد! و این سیستم باعث شده تا هانده نتواند میمیک و بازی خوبی را ارائه دهد.

در ادامه نحوه تغییر شخصیت کاراکتر کنان به دوعان را سوژه کرده و می‌گوید:

می‌توانستند به شیوه بهتر و واقع گرایانه‌تری این بیماری را نمایش دهند.

این سریال به تازگی پخش خود را آغاز کرده و باید دید که تا چقدر موفقیت کسب خواهد کرد؟

دانلود ترانه‌ای که در سکانس عاشقانه لیلا (هانده) و کنان (بوراک) پخش می‌شود (فیلترشکن روشن کرده و کلیک کنید)

سوالات متداول

سریال یک شخص متفاوت چند قسمت است ؟

این سریال درحال پخش است و تعداد قسمت آن مشخص نیست.

نام ترانه‌ای که در سکانس عاشقانه لیلا (هانده) و کنان (بوراک) پخش می‌شود چیست؟

Mabel Matiz – Müphem

آیا لیلا و کنان در سریال ترکی یک شخص متفاوت عاشق یکدیگر شدند؟

در قسمت هفتم سریال ترکی یک شخص متفاوت کنان برای اینکه بتواند با لیلا رابطه داشته باشد، از خبرنگاری و مجری‌گری استعفا داد و آن را در برنامه زنده اعلام کرد. لیلا بعد از دیدن این صحنه احساساتی شد و به دیدن کنان رفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *