تصاویر و ویدیوهای عروسی جیهان شیمشک بازیگر سریال خواهر و برادرانم

جیهان شیمشک با نامزدش سینم که یک یوتیوبر است ازدواج کرد. تصاویر و ویدیوهای مراسم عروسی جیهان شیمشک بازیگر سریال خواهر و برادرانم را در ادامه ببینید.

مراسم عروسی بازیگر سریال خواهران و برادران

سریال خواهر و برادرانم که دوبله فارسی آن با نام خواهران و برادران از شبکه جم پخش می‌شود، طرفداران بسیاری در بین مخاطبان ایرانی دارد. تاکنون سه فصل از این سریال پخش شده و فصل چهارم آن اواخر شهریور و با آغاز پاییز مجددا منتشر خواهد شد.

جیهان شیمشک بازیگر این سریال معروف است که به تازگی ازدواج کرده است. همسر او که مدت‌ها (یازده سال) باهم در ارتباط بودند،‌ در یوتیوب فعالیت دارد و فردی شناخته شده است. در مراسم عروسی جیهان شیمشک بازیگر سریال خواهر و برادرانم بسیاری از هنرمندان نیز حضور داشتند.

فصل 4 سریال خواهران و برادرانم

نقد و بررسی سریال ترکی خواهر و برادرانم (Kardeşlerim)

میهمانان مراسم عروسی جیهان شیمشک

میهمانان مراسم عروسی جیهان شیمشک
میهمانان مراسم عروسی جیهان شیمشک

ملیس مینکاری، بوراک یوروک و دوست دخترش تونا، بوراک جان، میرای دانر، الینا بوز، ملتم آکچول و اجم چالهان، بیلال ییعیت کوچاک، لیزگه جومرت و هلین کان دمیر، اوزگو کایا و دوست پسرش ارن اورن، برک علی چاتال و دوست دخترش نیلسو ییلماز، ابراهیم ییلدیز، کان سوی و دیلارا سومبل از میهمانان برجسته در عروسی جیهان شیمشک و سینم شیمشک بودند.

میهمانان عروسی جیهان شیمشک (تصویر اول – کلیک کنید)

میهمانان عروسی جیهان شیمشک (تصویر دوم – کلیک کنید)

رقص هالیت اوزگور ساری و ایلین آک‌پینار در عروسی جیهان شیمشک

ویدیوی رقص هالیت اوزگور ساری و ایلین آک‌پینار در عروسی جیهان شیمشک را در ادامه ببینید:


بیوگرافی توران جیهان شیمشک

توران جیهان شیمشک (Turan Cihan Şimşek) نقش اوگولجان که در شخصیتی بامزه و شوخ طبع است را به تصویر کشیده است. این بازیگر از پس این نقش به خوبی برآمده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. او در مدرسه‌ای که به تازگی در آن شروع به درس خواندن کرده است با همکلاسی‌هایش، دوروک و برک همیشه اختلاف و کل کل دارد. در این سریال او عاشق هاریکا می‌شود.

بازیگران سریال خواهر و برادرانم
مراسم عروسی بازیگر سریال خواهران و برادران

Simsek بازیگر سینما و تلویزیون در ۶ آگوست ۱۹۹۲ به شمسی (۱۵ مرداد ۱۳۷۱) در Bad Säckingen آلمان به دنیا آمده است. قد این بازیگر ۱٫۷۰ متر و وزن او ۶۴ کیلوگرم است. اولین تجربه بازیگری او با سریال «عروسک پارچه ای» بود که در سال ۲۰۰۹ روی پرده رفت. در سال ۲۰۱۲ اولین نقش اصلی خود را در مجموعه تلویزیونی “زنگ زنگ” ایفا کرد که از کانال دیزنی ترکیه پخش شد.

در تبلیغات تجاری بسیاری از برندهای مهم نیز ظاهر شده است، با بازی در سریال های موفقی مانند “On a Pillow”، “Love Me Like This”، “Medcezir”، “Madam Köylü به کار سریالی خود ادامه داد. Turan Cihan Şimşek نقش شخصیت Sinan Yorulmaz را در ۴N1K یکی از آخرین سریال های تلویزیونی که بازی کرد و شخصیت Oğulcan را در سریال Brothers بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم

زمان پخش سریال خواهران و برادران با دوبله از شبکه جم

ویدیوی مراسم عروسی جیهان شیمشک بازیگر سریال خواهر و برادرانم

بله گفتن عروس و داماد


افشای رابطه مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو (سیران و فرید) + ویدیوی لحظه بوسیدن

رقص جیهان شیمشک در عروسی اش


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *