تغییر چهره جنجالی و ناگهانی تولین اجه بازیگر ۳۲ ساله ترکیه + تصاویر قبل و بعد از تغییر

تغییر چهره تولین اجه بازیگر جوان ترک که در سریال های دختر سفیر، همه چیز درباره ازدواج و جنایت های پیش پا افتاده به ایفای نقش پرداخته بود، جنجال برانگیز شد.

تولین اجه (Tülin Ece) بازیگر ۳۲ ساله سریال‌های ترکی دختر سفیر، همه چیز درباره ازدواج و جنایت‌های پیش پا افتاده، با تغییر چهره‌اش در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت. اجه در سریال دختر سفیر نقش منکشه را که یک نقش منفی است، در کنار بازیگران اصلی این سریال یعنی نسلیهان آتاگل و انگین آکیورک، ایفا کرد. تغییر چهره تولین اجه بازیگر سریال دختر سفیر را در ادامه ببینید.

تغییر چهره تولین اجه بازیگر جوان ترک

تغییر چهره تولین اجه بازیگر سریال دختر سفیر
تغییر چهره تولین اجه بازیگر سریال دختر سفیر

بیوگرافی تولین اجه (Tülin Ece)

تولین یازکان ( به ترکی Tulin Yazkan) متولد ۹ اسفند ۱۳۶۹ در استانبول ؛ بازیگر جوان و زیبای ترک است که اخیرا با نقش منکشه در سریال دختر سفیر، بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشته است.

تولین فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه بیکنت است و در آگهی های تبلیغاتی برند Madam Coco نیز حضور داشته است. طبق گفته تولین، اگر وی بازیگر نمی شد، دوست داشت در رشته روانشناسی تحصیل کند و به رقص و موسیقی نیز بپردازد.

اجه برای اولین بار با سریال انتقام مار در سال ۲۰۱۴ مقابل دوربین رفت و پس از آن به ایفای نقش در سریال خواب بهاره پرداخت. تولین در این سریال، پس از همبازی شدن با افرادی همچون اجه چشمی اوغلو، توگچه آچیق گوز و ویلدان آتاسور، وارد کار سریال معروف داستان بدروم شد.

بیوگرافی تولین اجه (Tülin Ece)
بیوگرافی تولین اجه (Tülin Ece)

تولین پس از این سریال به ایفای نقش در سریال‌های طوفان پرستو‌ها و جنایت‌های پیش پا افتاده پرداخت. جدیدترین بازی تولین مربوط به سریال دختر سفیر در سال ۲۰۱۹ است. وی با ایفای نقش منکشه که یک نقش منفی است، در کنار بازیگران اصلی این سریال یعنی نسلیهان آتاگل و انگین آکیورک، بسیار درخشیده است.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *