تاریخ عروسی آلینا بوز و امید اویرگن مشخص شد!

تاریخ عروسی آلینا بوز و امید اویرگن مشخص شده است. این دو بازیگر و فرد معروف ترکیه که مدتی بود با هم در رابطه بودند، بالاخره تصمیم به ازدواج گرفتند.

مدتی پیش عکس‌هایی از آلینا بوز و دوست پسر جدیدش امید اویرگن که تعطیلات خود را در یونان گذراندند، لو رفت. از آنجا مشخص شد که این زوج هنری با هم در رابطه هستند. در مصاحبه‌های آن‌ها مشخص شد که آلینا و امید قصد ازدواج دارند.

عاشقانه های آلینا بوز و امید اویرگن + تصاویر لو رفته از آن‌ها در تعطیلات

تاریخ عروسی آلینا بوز و امید اویرگن

صحبت‌هایی درباره رابطه آلینا بوز و امید اویرگن از زبان امید:

این بار دارم یک چیز خیلی جدی و متفاوت رو تجربه می‌کنم.

تاریخ عروسی آلینا بوز و امید اویرگن
عروسی آلینا بوز و امید اویرگن

امید اویرگن با گفتن این جملات شبهاتی ایجاد کرد در رابطه با ازدواجش با آلینا و این خبر درست بود و آن‌ها ازدواج خواهند کرد. آلینا بوز و امید اویرگن یازدهم آذر ازدواج خواهند کرد.

آلینا بوز (Alina Boz) متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۹۸ در مسکو روسیه، بازیگر زن اهل ترکیه است. مادر وی روس و پدرش مهاجر ترک از بلغارستان و ساکن روسیه است. او هفت ساله بود که خانواده‌اش به دلیل شغل جدید پدرش به ترکیه نقل مکان کردند. او در آنجا زبان ترکی را آموخت و در دبستان تحصیل کرد.

در دبیرستان خصوصی هواپیمایی Gkjet تحصیل‌ کرد. فعالیت رقص خود را در تئاتر رقص آغاز کرد. کار بازیگری خود را در سریال Cesur Hemşire در سال ۲۰۱۳ در نقش Canan آغاز نمود. در سال ۲۰۱۴ در سریال Paramparça در نقش Hazal به همراه بازیگر نور گل یشیلچای کار کرد. در سال ۲۰۱۶ در فیلم Kaçma Birader در نقش ملیس کهواجی ظاهر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *