برندگان جایزه ستاره های درخشان پروانه طلایی ترکیه 2023

برندگان جایزه ستاره های درخشان پروانه طلایی ترکیه 2023 مشخص شدند. از نظر شما بازیگران جوان معرفی شده لایق این جایزه هستند؟

جشنواره پروانه طلایی ترکیه از مهم‌ترین جشنواره‌ها در این کشور است. هر سال با برگزاری این جشنواره، جوایز متعددی به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود. موسیقی، هنر، سینما و تلویزیون از بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.


بیشتر بخوانید:


بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر زن کمدی، بهترین بازیگر مرد کمدی، بهترین زوج تلویزیونی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین کارگردان، بهترین نویسنده، بهترین موزیک سال، بهترین بازیگر کودک، بهترین ویدیو کلیپ، بهترین اینفلوئنسر، تاثیرگذارترین بازیگر، بهترین بازیگر نوظهور و … از جمله جوایز این جشنواره است.

برندگان جایزه ستاره های درخشان پروانه طلایی

برندگان جایزه ستاره های درخشان پروانه طلایی
برندگان جایزه ستاره های درخشان پروانه طلایی

سیلا تورک اوغلو برای بازی در سریال شربت زغال اخته – (Kızılcık Şerbeti) Sıla Türkoğlu

سیلا ترک‌اوغلو متولد ۱۸ آوریل ۱۹۹۹ در ازمیر، بازیگر اهل ترکیه است. بازیگری را با بازی در سریال تلویزیونی گریه نکن مادر (Ağlama Anne) در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. در سال ۲۰۱۹ در سریال سوگند نقش سونا و در سریال امانت نقش سحر را بازی کرد.

سیمای بارلاس برای بازی در سریال عمر و وحشی – Simay Barlas (Yabani – Ömer)

سیمای بارلاس فارغ‌التحصیل رشته سینما و تلویزیون از دانشگاه بیلگی استانبول است. اولین حضور تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال تلویزیونی گوزل انجام داد. حضور او در سریال عزیز در نقش افنان، باعث شهرت او شد. پس از آن نیز در سریال عمر به ایفای نقش پرداخت.

اوزگه یائیز برای بازی در سریال بابا و یاقوت کبود – Özge Yağız (Baba – Safir)

اوزگه یاغیز متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۷ استانبول، بازیگر اهل ترکیه است. او در رشته علوم ارتباطات از دانشگاه باشکنت فارغ التحصیل شده است. بعد از ایفای نقش زیحان در مجموعه تلویزیونی سوگند شهرت یافت.

جانر توپچو برای بازی در سریال مدار – Caner Topçu (Dönence)

جانر توپچو متولد ۲۵ ژوئن ۱۹۹۷، بازیگر اهل ترکیه است. پس از بازی در سریال “صدایم را بشنو” در جولای 2022 معروف شد. در این سریال در نقش کانات بازی قابل توجهی داشت. توپچو از دوران راهنمایی به بازیگری علاقمند شد. وی دوره تئاتر را از هارون اوزر و همینطور بازیگری را از فولیا فیلازی آموزش دید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *