مهر فرزند مهراد جم به دلش نشست ! [پدر بچه دنیا جهانبخت کیست؟]

مهراد جم بعد از کشمکش های اخیر با دنیا جهانبخت سرانجام نکاتی را بیان کرد که تعجب همه را برانگیخت. ابراز علاقه مهراد جم به فرزندش را ببینید.

ابراز علاقه مهراد جم به فرزندش

خبر جدید (آپدیت شهریور):

مهراد جم به تازگی استوری از پسر خودش منتشر کردعه در آن قربون صدقه فرزندش رفته، برخی مخاطبان واکنش نشان داده‌اند و بیان کردند مهرادجم دوباره با دنیا جهان بخش آشتی کرده است.

مهراد جم با انتشار عکس پسرش نوشت:

همه ی من پسرم، هر وقت حالم اوکی نیست عکستو میبینم میگم خدایا شکرت !..

ابراز علاقه مهراد جم به فرزندش
ابراز علاقه مهراد جم به فرزندش

به گفته مهراد بچه ای که دنیا باردار است برای مهراد نیست. مهراد جم پایش را در یک کفش کرده است که بچه مال من نیست و می‌توانید آزمایش DNA بگیرید.

بیشتر بخوانید:

همه‌ی طفداران مهراد جم قطعا می‌دانند که قبل‌تر این خواننده ایرانی یچه دار شدنش از دنیا جهانبخت را منکر شده بود. دنیا جهان بخت چهره مشهور اینستاگرامی که حواشی زیادی تاکنون داشته است و از طریق صفحه اش توانسته است به معروفیت برسد از مهراد جم خواننده جوان صاحب پسر زیبایی به نام ارتام شد.

فاش شدن رابطه‌ی نامشروع مهراد جم با دنیا جهانبخت! [+عکس]

مهراد جم بچه مال من نیست

پدر بچه ی دنیا جهانبخت کیست ؟

بچه دنیا جهانبخت , بچه مال مهراد جم نیست
بچه دنیا جهانبخت, بچه مال مهراد جم نیست

جنجال جدید مهراد جم به این صورت است که او می‌گوید بچه مال من نیست و ماجرای آزمایش دی ای که باید دنیا جهانبخت بدهد. آیا بچه دنیا جهانبخت بچه مهراد جم نیست؟

همانطور که میدانید مهراد جم که چندی پیش به ترکیه مهاجرت کرد قصد دارد بدون همسرش دنیا جهانبخت به کشور برگردد البته برخی میگویند این ادعا ها باز دروغی سازمان یافته است تا بازهم فالورهای این دو بالا برود.

دنیا جهانبخت چند روزی است که اینستاگرام را در دست خود گرفته و هر روز خبری جدید از کار های او با مهراد به گوش میرسد. دنیا چند روز پیش اعلام کرد که مهراد قصد ترک او و فرزندشان را دارد و می خواهد به ایران بازگردد.

مهراد جم بچه مال من نیست

بچه دنیا جهانبخت , بچه مال مهراد جم نیست
بچه دنیا جهانبخت , بچه مال مهراد جم نیست

این در حالی است که دنیا جهانبخش در لایوی با گریه و زاری با هوادارانش می‌گفت که مهرادجم بسیار بی معرفت بوده و او را با بارداری اش رها کرده است. اما مهراد جم می‌گوید آن بچه مال من نیست. همانطور که گفته شد این خبر با اشک و گریه دنیا در لایو گفته شد و بعد از آن هم مهراد جم تصویری از خود در هواپیما منتشر کرد که ظاهرا بسیار هم خوشحال بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *