صدای لو رفته هالک ایرانی با دوست دخترش [+ویدئوی مسابقه با فیزیک عجیب]

انتشار تصاویر ویدیویی از هالک ایرانی صحبت های زیادی را به دنبال داشته است. در ادامه با نوشتار مسابقه هالک ایرانی با فیگار همراه شوید.

انتشار تصاویر ویدیویی از رویارویی نمایشی سجاد غریبی و مارتین فورد بریتانیایی سوالات و انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. این به اصطلاح هالک ایرانی نه تنها از نظر طول و عرض و ارتفاع تفاوت های فاحشی با رقیب غول پیکرش دارد که با فیلم ها و عکس های تاکنون منتشر شده از خودش نیز  در تضادی آشکار است!

سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی از ورزشکاران و علاقمندان رشته پاورلیفتینگ و فعالان شبکه‌های اجتماعی، با پخش عکسهایی که ادعا می‌شود دستکاری شده در شبکه‌های اجتماعی شناخته شد.

مسابقه هالک ایرانی

فیزیک بدنی عجیب و غریب شبیه به هالک!

آنچه در ابتدا از سجاد غریبی در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های داخلی و پیرو آن در بعضی خبرگزاری‌های خارجی نیز منتشر شد شخصیتی بود که از نظر اندازه‌های فیزیکی شبیه به شخصیت خیالی هالک بود اما بعدها در ملاقات پیش از مسابقه با مارتین فورد و چندی بعد در مبارزه بوکس او با آلمات باخیتوویچ، ادعا شد که شخصیت هالک ایرانی یک شخصیت ساختگی و دور از واقعیت است.

مسابقه هالک ایرانی
مسابقه هالک ایرانی

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اعتقاد دارم سجاد غریبی فریب خورد و در این ماجرا همه ما مقصر هستیم.

وی با بیان اینکه نباید خیلی سجاد را اذیت کنیم، عنوان کرد: از حالا باید شرایطی فراهم کنیم که اتفاقات بعدی رخ ندهد. با دامن زدن به حواشی اخیر، یک آدم فیک و دکور به نام مارتین فورد را بزرگ می کنیم. اعتقاد دارم اگر قلی زاده یا سیفی که از قهرمانان ووشوی کشور هستند را به مبارزه با فورد بفرستیم، در کمتر از یک دقیقه او را مچاله خواهند کرد.

همچنین در ادامه صحبت ها، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: غریبی و فورد هیچکدام ورزشکار حرفه ای نیستند. من در روزهای اخیر بسیار تحقیق کردم و با سجاد حرف زدم. او از شرایطی که برایش پیش آمده خیلی ناراحت بود. البته این نکته را هم باید بگویم که او حدود ۱۷۸ کیلو وزن داشت و حالا به ۱۳۰ کیلوگرم رسیده است.

بیشتر بخوانید:

هالک ایرانی که تصاویرش در روزنامه‌های خارجی مثل دیلی‌میل، سان و… وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده، کار خود را در یک کار تبلیغاتی آغاز کرده است. البته اگر خوردن روزی ۷ تا ‍۱۱ وعده غذایی به او وقت کار بیشتر را بدهد.از دیروز تصاویری ازهالک ایرانی در فضای مجازی با عنوان های مختلف منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

سجاد غریبی با انتشار این ویدیو قد خود را متر کرد!

مسابقه هالک ایرانی


هالک ایرانی در طی مصاحبه ای گفت: 

پاورلیفتینگ را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دادم ولی از ناحیه پا آسیب دیدم و دکتر گفت یا ورزش را برای همیشه باید کنار بگذاری یا رکوردهایت را خیلی آهسته افزایش بدهی. من هم ورزش را نمی‌توانم کنار بگذارم برای همین فشار تمریناتم را کم کردم ولی زمانی که متوجه شدم مردان آهنین فعلا پخش تلویزیونی ندارد انگیزه‌ام کم شد.

از 15سالگی رشد عضلانی داشتم. 85درصد ژنتیک تاثیرگذار بوده. جالب است بگویم تا به ‌حال از هیچ استروئید و مکملی استفاده نکردم و فقط ورزش و تغذیه صحیح داشتم!

در ادامه صحبت های سجاد غریبی، هالک ایرانی در رابطه با شهرت وی اضافه می‌کند که:

شهرت من یک شبه نبود و در چند دوره زمانی مختلف اتفاق افتاد.

فاز اول که بسیار ناراحت‌کننده بود. عکس من را در فضای مجازی به عنوان اراذل و اوباش پخش کردند و متاسفانه کانال‌های مختلف هم برای عضوگیری هر لحظه خبر می‌زدند؛ لحظه دستگیری اراذل و اوباش معروف ایران که 20دقیقه دیگر از کانال پاک خواهد شد! خودم تحریک می‌شدم و می‌رفتم ببینم چی هست.

فاز دوم شهرت با جلاد داعش شروع شد که خیلی بد بود. من از داعش متنفرم ولی در آن دوره زمانی من را به‌عنوان جلاد داعش معرفی کردند.

فاز سوم که بیشتر از طرف طرفدارهایم بود اعلام کردند که سجاد غریبی از داعش متنفر است و برای اعزام به سوریه ثبت‌نام کرده است. آخری هم لقب هالک ایرانی بود که شبکه‌های خارجی این عنوان را برای من انتخاب کردند.

مسابقه هالک ایرانی


پهلوان پنبه ای که نام شخصیت تخیلی کتاب ها و فیلم های آمریکایی را بر‌خود نهاده در اصل یک جنگجوی هرگز نجنگیده و جنگ ندیده است که صرفا با بهره گیری از فتوشاپ اندامی بادکنکی و غیر واقعی به خود داده و بر همین اساس نه تنها دنبال کنندگان زیادی را مشغول دنیای مجازی خود‌کرده که توجه برگزار کنندگان مبارزات نمایشی را هم به خود جلب کرده است.

آنها هم تصور ی شبیه آنچه ما از این جوان سی ساله داشتیم را  دارند و شاید گمان نمی‌کردند هالک ایرانی تا این حد غیر واقعی و فیک باشد.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

مسابقه هالک ایرانی
مسابقه هالک ایرانی

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

این از اخرین تصویرسازی های مجازی برای سجاد غریبی است که حالا با انتشار ویدئوی درگیری اش با مارتین فورد مشخص شده که همه این تصاویر کار دست فتوشاپ کاران عزیز بوده است! رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند.

وویس لو رفته هالک ایرانی و دوست دخترش

 

قدرت نمایی عجیب سجاد غریبی

مقایسه جنجالی بازیگر زن سینما با هالک ایرانی!

چند سالی می‌گذرد از زمانی که تینا آخوندتبار وارد گود رینگ شده است و در این مدت با برخی مدعیان بزرگ بوکس زنان جهان به رقابت پرداخته است. او که اکنون وارد ۳۵ سالگی شده است، هنوز دست از مبارزه و بوکس برنداشته وهمین مسئله باعث شده تا با هالک ایرانی مقایسه شود.

اخبار بیشتر:


6 thoughts on “صدای لو رفته هالک ایرانی با دوست دخترش [+ویدئوی مسابقه با فیزیک عجیب]

  1. سجاد: ببین مارتین فورد خوب گوش کن ببین چی میگم خخ……. آبروی ایرانی عمو سجاد. اسطوره جوانمردی و غیرت. میبینمت یاد دوران مصرفه استاد ایپ من میفتم خخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *