تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی ؛ ویدیو تیکه سنگین به سحر قریشی و همسرش

خبر تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی به همراه ویدیی که از لایو اینستاگرام دست به دست شد جنجال  زیادی ایجاد کرد، با فیگار همراه باشید.

پرستو صالحی بازیگر ایرانی است که اخیرا حواشی بسیاری را برای خود ایجاد کرده است. پرستو صالحی مدتی قبل نیز اعلام کرد که ممنوع الکار شده است! حال با لایو اینستاگرامی که اخیر داشت تیکه سنگینی به سحر قریشی و رابطه اش با امیر تتلو انداخت!

کشف حجاب پرستو صالحی ؛ پرستو صالحی کشف حجاب کرد + فیلم

تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی

ویدیو تیکه سنگین به سحر قریشی و همسرش

تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی
تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی

پرستو صالحی اخیرا طی چند استوری اعلام کرد از ایران مهاجرت کرده است. پرستو صالحی که مدتی از مهاجرتش از ایران به ترکیه می‌گذرد حالا هر روز عکس و فیلم هایی منتشر می کند که همه را متعجب کرده. به نظر می رسد او با این کارها دیگر قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد.

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است.  پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند:

بیشتر بخوانید:

«اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

بیشتر بخوانید:

پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!!

بیشتر بخوانید:

به قول مرحوم شکیبایی: وای…ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

بیشتر بخوانید:

تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی در مورد رابطه ی سحر قریشی با امیر تتلو:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تیکه سنگین پرستو صالحی به سحر قریشی ؛ ویدیو تیکه سنگین به سحر قریشی و همسرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *