بازگشت مرتضی عقیلی به ایران ؛ مرتضی عقیلی الان کجاست ؟

مرتضی عقیلی یکی از بازیگران و کارگردان‌های پیشکوست ایرانی است. اکنون قصد داریم تا خبر بازگشت مرتضی عقیلی به ایران را بررسی کنیم.

مرتضی عقیلی، بازیگر و کارگردان قدیمی ایران، در سال 1320 در تهران به دنیا آمد. فعالیت او هنری را در سال 1341 با بازی در نمایش‌های گروه تئاتر شاهین سرکیسیان آغاز کرد. وی سینمای حرفه‌ای را در سال 1350 با بازی در فیلم کاکو به کارگردانی شاپور قریب تجربه کرد. مرتضی عقیلی بعد از انقلاب سال 1357 از ایران خارج شد و در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا ساکن شد. همچنین او در برخی از سریال‌های شبکه‌های جم به ایفای نقش پرداخته است.

بازگشت مرتضی عقیلی به ایران

مرتضی عقیلی الان کجاست ؟

بازگشت مرتضی عقیلی به ایران
بازگشت مرتضی عقیلی به ایران, مرتضی عقیلی تئاتر

در تمام مدتی که مرتضی عقیلی در خارج از کشور به سر برده می‌برد، در تلاش برای برگزاری تئاتر بوده است. عکس پیری مرتضی عقیلی در این دوران نیز حاکی وضعیت روحی وخیم او است. تاکنون مرتضی عقیلی تئاتر های گوناگونی را در ایران برگزار کرده است. اما لازم به ذکر است که مرتضی عقیلی تئاتر خود را سال‌ها پیش اجرا کرده بود و اکنون دلتنگ اجرای تئاتر در ایران است.

بالاتر ذکر کردیم که مرتضی عقیلی در شهر لس آنجلس ساکن شده بود اما اگر اکنون به سوال مرتضی عقیلی الان کجاست پاسخ دهیم، باید گفت که مرتضی عقیلی ساکن ایران است. پس از 43 سال بازگشت مرتضی عقیلی به ایران رخ داد و او توانست تا باری دیگر به وطن خویش بازگردد. اکنون مرتضی عقیلی تئاتر قصد دارد تا تئاتر جدیدی را در ایران برگزار کند.

اخیراً و طی گفتگو با مرتضی عقیلی ما شاهد گفته‌های جالبی از زبان وی بودیم. گفتگو با مرتضی عقیلی باعث شد تا بدانیم که او زمان بسیار سختی را در آمریکا تحمل کرده است. مرتضی عقیلی قصد داشت تا در آمریکا تئاتر برگزار کند اما این کار امکان پذیر نبود و این دلیل بود بر افسردگی شدید او. ما می‌دانیم که مرتضی عقیلی الان کجاست اما شاید ندانیم که این مدت غیاب او چه سختی‌هایی داشته است. همچنین شما می‌توانید در ادامه عکس پیری مرتضی عقیلی را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

عکس پیری مرتضی عقیلی, گفتگو با مرتضی عقیلی

در ادامه گفتگو با مرتضی عقیلی ما می‌شنویم که او از شرایطش هنگام خروج از ایران می‌گوید. او گفته است که در ابتدا به او پیشنهاد تبلیغات سیاسی را ضد انقلاب ایران دادند اما وی نپذیرفت زیرا که او تنها یک کارگرادان و بازیگر بود. سرانجام نیز او ادعا کرد که در این سال‌ها تنها به دنبال هنر بوده است و دلیلی بر مجرم شناخته شدن ندارد. این ادعا دلیل اصلی بازگشت مرتضی عقیلی به ایران است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازگشت مرتضی عقیلی به ایران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *