ملاقات فلور نظری با سردار آزمون ؛ نیت فلور نظری از نزدیکی به سردار چیست ؟

ملاقات فلور نظری با سردار آزمون ، فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری، نیت اش از نزدیکی به سردار آزمون را فاش کرده است.

در تصویر تازه منتشر شده فلور نظری، سردار آزمون و خواهرزاده اش کنار یکدیگر در باشگاه لورکوزن قرار گرفته اند. در ادامه با خبر سردار آزمون و فلور نظری همراه فیگار بمانید.

ملاقات فلور نظری با سردار آزمون

فلور نظری سردار آزمون

ملاقات فلور نظری با سردار آزمون
فلور نظری سردار آزمون, سردار آزمون و فلور نظری

سردار آزمون و فلور نظری

سردار آزمون که حالا در آلمان زندگی می‌کند، ایرانی‌های زیادی را می‌بیند که دوست دارند بازی‌های او را از نزدیک تماشا کنند. به گزارش فوتبالی، تصاویری از سردار آزمون در کنار فلور نظری بازیگر سابق سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

او در بخش پایین عکس سردار آزمون وخواهر زاده اش نوشته است: سردار عزیز و فوتبالیست آینده ایران. برخی کاربران مدعی اند فلور نظری قصد دارد از طریق سردار آزمون، خواهر زاده اش را وارد دنیای حرفه ای فوتبال کند.

ملاقات فلور نظری با سردار آزمون

همه از اینکه خانم بازیگر دوسالی می شود اروپاگردی پر هزینه ای دارد درحالیکه مردم در بحران اقتصادی به سر می برند ابراز تعجب کرده اند و از این فاصله بین سلبریتی ها حتی آنانی که زیاد هم در سینما و تلویزیون چهره نبودند ابراز تاسف کرده اند.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ملاقات فلور نظری با سردار آزمون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *