رسوایی جدید برای جرارد پیکه ؛ خیانت عجیب به سرخیو راموس که فاش شد!!

رسوایی پیکه ، بر این اساس سرخیو راموس به طور محرمانه فایل صوتی برای پیکه ارسال کرده بود که در آن از روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد کرده است.

ال‌کاندیفنسیال ادعای جدیدی در رابطه با جرارد پیکه مطرح کرده است. در ادامه با خبر پیکه و راموس همراه فیگار بمانید.

رسوایی جدید برای جرارد پیکه

رسوایی جرارد پیکه

رسوایی پیکه
رسوایی جرارد پیکه, پیکه رسوایی

طی روزهای گذشته بود که ال‌کانفیدنسیال با انتشار یک گزارش ویژه، پرده از مکالمات تلفنی بین جرارد پیکه و لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا برداشت.

سرقت اطلاعات از گوشی روبیالس فاش ساخت که پیکه در انتقال سوپرکاپ اسپانیا به عربستان و تغییر شکل برگزاری این بازی‌ها نقش مهمی داشته است. هولدینگ کاسموس با مالکیت پیکه، از این انتقال 24 میلیون یورو سود کرده است و به فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز سالانه 40 میلیون یورو خواهد رسید.

در واقع در این پیام واتساپی جرارد پیکه از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره باشگاه رئوس که به دسته پایین‌تر سقوط کرده سوال می‌کند و جزئیات جایگزینی تیم تحت مالکیت خود یعنی آندورا را از روبیالس جویا می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رسوایی پیکه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *