کشتی حسن یزدانی و رحمان عموزاد در تمرین تیم ملی + ویدیو و عکس

رحمان عموزاد ملی پوش وزن 65 کیلوگرم با حسن یزدانی دارنده 7 مدال طلا، نقره و برنز المپیک و جهان، کشتی گرفت، حسن یزدانی کشتی گیر جوان و قهرمان المپیک می باشد.

حسن یزدانی کشتی گیر جوان و قهرمان المپیک می باشد که در میان مردم نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است. در ادامه با خبر حسن یزدانی و رحمان عموزاد همراه فیگار بمانید.

رحمان عموزاد

کشتی حسن یزدانی با رحمان عموزاد

رحمان عموزاد
کشتی حسن یزدانی با رحمان عموزاد, حسین یزدانی و رحمان عموزاد

حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

فیلم کشتی حسن یزدانی با رحمان عموزاد

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رحمان عموزاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *