همسر بهرام رادان باردار شد ؛ خوشحالی و بزم بهرام رادان برای پدر شدنش!

بچه دار شدن بهرام رادان ، بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون این روزها در سریال جیران ایفای نقش کرده است و در سریال جیران نقش شاه ایران را بر عهده دارد.

پدر شدن بهرام رادان در سریال جیران وایرال شد. در ادامه با خبر باردار شدن همسر بهرام رادان همراه فیگار بمانید.

بچه دار شدن بهرام رادان

همسر بهرام رادان

بچه دار شدن بهرام رادان
همسر بهرام رادان, همسر بهرام رادان باردار شد

او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

همسر بهرام رادان باردار شد

بهرام رادان در سریال جیران پدر شد و حسابی جشن به پا کرد. در ادامه ویدیوی دیده نشده از سکانس دیدنی سریال جیران با بازی بهرام رادان را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بچه دار شدن بهرام رادان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *