سلنا گومز تا مدونا ؛ چهره‌های سرشناس در عروسی سام اصغری و بریتنی!

تصاویر دیدنی از داخل جشن عروسی و ازدواج بریتنی و سام اصغری با حضور مهمانان معروفی همچون سلنا گومز، مدونا، پاریس هیلتون و…

بریتنی اسپیرز اتفاقات پشت پرده عروسی مجللش با سام اصغری در روز پنج شنبه را فاش کرده است. در ادامه با خبر عروسی سام اصغری و بریتی همراه فیگار بمانید.

ازدواج بریتنی و سام اصغری

سلنا گومز در عروسی سام اصغری

ازدواج بریتنی و سام اصغری
سلنا گومز در عروسی سام اصغری, سلنا گومز عروسی سام اصغری

سلنا گومز عروسی سام اصغری

بریتنی اسپیرز  و نامزد ایرانی اش سام اصغری بعد چند سال رابطه عاشقانه ، بالاخره روز پنجشنبه شب در یک مراسم عروسی رویایی با هم ازدواج کردند و گروه منتخبی از مهمانان اعم از اقوام و دوستان در مراسم آنها شرکت داشتند و چهره های معروف مثل مدونا، درو بریمور، سلنا گومز و پاریس هیلتون در لیست مهمانان عروسی بودند.

اسپیرز در صحبت هایش در مورد مهمانان ویژه‌اش پرداخت: «افراد فوق العاده بسیاری به مهمانی ما آمدند و من هنوز در شوک هستم! درو بریمور دختر مورد علاقه‌ام و سلنا گومز که زیباترین شخص است نیز هر دو آمده بودند».

بریتنی اسپیرز بعد از اشاره به بوسه جنجالی‌اش با مدونای 63ساله از دوناتلا ورساچه 67ساله که لباس عروسی‌اش را طراحی کرده بود تشکر کرده و در ادامه به تمجید از تیم طراحی آرایش و جواهراتش پرداخته است. از دیگر چهره‌های مشهور حاضر در عروسی اسپیرز و اصغری می‌توان به انسل الگورت، ماریا منونوس، کیتی هیلتون و متیو روزنگارت (وکیل مشهور بریتنی) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج بریتنی و سام اصغری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *