ورود پلیس فتا به پرونده کلیپ‌های غیراخلاقی پسربچه اینستاگرامی و 2 دختر!

اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور از ورود این پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی خبر داد که کلیپ‌های غیراخلاقی زیادی را با حضور دو دختر تهیه میکرد.

اخیراً پست‌های یک پسر خردسال در اینستاگرام با بازخوردها و واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. در ادامه با خبر جنجال پسر بچه اینستاگرامی همراه فیگار بمانید.

پسربچه اینستاگرامی

پسر بچه اینستاگرامی

پسربچه اینستاگرامی
پلیس فتا پسر بچه اینستاگرامی, پسر بچه اینستاگرامی

پلیس فتا پسر بچه اینستاگرامی

در پست‌های وی دو دختر کم‌سن‌وسال به‌عنوان “ملکه‌های زیبای او” نیز حضوری نامتعارف دارند و دیالوگ‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود نشان از این دارد که آن‌ها صرفاً مجریان سناریوهای از پیش تعیین‌شده‌ای هستند که تیمی بزرگسال برای آن‌ها نوشته است.

فعالیت روزانه و سطح فیلم‌های تولید شده در صفحه منتسب به این پسربچه، سؤالات و ابهامات متعدد و جدی را ایجاد کرده بود تا اینکه در برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه ضبط و تولید محتوای خاص این صفحه، به روشنی بر گمانه فوق تأکید گذاشت که یک تیم حرفه‌ای با برنامه‌ریزی قبلی برای تولید این پست‌های خاص با هزینه‌کردهای سنگین مالی در عقبه این صفحه حضور دارد و این کودکان تنها مجریان دیدگاه‌های آن‌ها هستند.

اینکه ایجاد چنین صفحاتی در اینستاگرام با چه هدفی تولید محتوای غیر اخلاقی می کنند و عقبه آنها چه کسانی هستند، از سوالات مهمی است که این روزها، افکار عمومی دوست دارد پاسخ روشنی برای آنها داشته باشد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پسربچه اینستاگرامی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *