کوین اسپیسی با چهار مورد اتهام آزار جنسی در دادگاه لندن محاکمه می‌شود!

پلیس بریتانیا روز دوشنبه اعلام کرد کوین اسپیسی با چهار مورد اتهام آزار جنسی در دادگاه لندن محاکمه می‌شود، البته اگر دست پلیس بریتانیا به اسپیسی برسد!

پلیس بریتانیا روز دوشنبه اعلام کرد کوین اسپیسی بازیگر معروف و برنده جایزه اسکار به چهار مورد آزار جنسی سه مرد در بریتانیا متهم شده است و انتظار می‌رود این هفته در دادگاهی در لندن حاضر شود. در ادامه با خبر کوین اسپیسی تجاوز همراه فیگار بمانید.

کوین اسپیسی با چهار مورد اتهام آزار جنسی

کوین اسپیسی آزار جنسی

کوین اسپیسی با چهار مورد اتهام آزار جنسی
کوین اسپیسی آزار جنسی, کوین اسپیسی تجاوز

ماجرای اتهام آزار جنسی به کوین اسپیسی چیست ؟

کوین اسپیسی که خیلی‌ها او را با فرانک آندروود سریال House Of Cards  می‌شناسند و البته فیلمبازها بازی درخشانش در فیلم «هفت» ساخته دیوید فینچر را فراموش نخواهند کرد، دوباره به آزار جنسی متهم شد.

پلیس بریتانیا روز دوشنبه اعلام کرد کوین اسپیسی بازیگر معروف و برنده جایزه اسکار به چهار مورد آزار جنسی سه مرد در بریتانیا متهم شده است و انتظار می‌رود این هفته در دادگاهی در لندن حاضر شود.

در بیانیه نماینده کوین اسپیسی آمده است: «در حالی که از رسانه‌ای شدن چنین تهمت‌هایی بدون مدرک معتبر ناامید هستم، به محض اینکه بتوانم به طور داوطلبانه در بریتانیا حاضر می‌شوم و از خود در برابر این اتهامات دفاع می‌کنم، مطمئنم بی‌گناهی من ثابت خواهد شد.»

کوین اسپیسی با چهار مورد اتهام آزار جنسی
کوین اسپیسی تجاوز, ماجرای اتهام آزار جنسی به کوین اسپیسی

این بازیگر 62 ساله و برنده اسکار، بیش از همه برای فیلم‌هایی چون «مظنونین همیشگی» (1995- The Usual Suspects) و «زیبای آمریکایی» (1999- American Beauty) و سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» (House of Cards) شناخته می‌شود. او در ضمن سابقه طولانی تئاتری دارد و از سال 2004 تا 2014 مدیر هنری تئاتر «الد ویک» در لندن بوده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کوین اسپیسی با چهار مورد اتهام آزار جنسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *