حاجی داغ دل بهاره رهنما را تازه کرد ؛ دهن کجی حاجی به بهاره رهنما پس از طلاق!

امیرخسرو عباسی حاجی همسر سابق بهاره رهنما با انتشار یک عکس از حضورش در کنار سلبریتی ها به بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران دهن کجی کرد.

عکس جدید از افتتاحیه کافه لاکچری حاجی با حضور هنرمندان جنجالی شد. در ادامه با خبر امیر خسرو عباسی دهن کجی به بهاره رهنما همراه فیگار بمانید.

حاجی همسر سابق بهاره رهنما

دهن کجی حاجی به بهاره رهنما

حاجی همسر سابق بهاره رهنما
دهن کجی حاجی به بهاره رهنما, امیر خسرو عباسی همسر سابق بهاره رهنما

برخی کاربران معتقدند که امیر خسرو عباسی همسر سابق بهاره رهنما با راه اندازی برنامه استیج لانژ تلاش دارد که از طریق چهره ها، مخاطب جذب کند.

حاجی همسر سابق بهاره رهنما پس از طلاق با انتشار تصاویری نشان می دهد که سعی در حفظ ارتباط خود با چهره ها دارد و دهن کجی جالبی به بهاره رهنما کرده است.

کاربران می گویند که او تاجر عطر و لوازم آرایشی است و با افزایش دنبال کنندگان اش سعی دارد که برندش را هم ذیل آن معرفی کند و در واقع خودش و حوزه کاری اش را بیشتر در ذهن ها بگنجاند و برندسازی کند!

حاجی همسر سابق بهاره رهنما
امیر خسرو عباسی دهن کجی به بهاره رهنما

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حاجی همسر سابق بهاره رهنما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *