ازدواج سوم بهاره رهنما در پاریس ؛ ماجرای ازدواج سوم بهاره رهنما چیست ؟ + عکس

ازدواج سوم بهاره رهنما ، او پرحاشیه ترین بازیگر در فضای مجازی است، ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی هم حاشیه های زیادی برای او درست کرد.

عکس گردنبند بهاره رهنما شایعه ی ازدواج سومش را رقم زد. در ادامه با خبر ماجرای ازدواج سوم بهاره رهنما همراه فیگار بمانید.

ازدواج سوم بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما در عراق

ازدواج سوم بهاره رهنما
ازدواج بهاره رهنما در عراق, بیوگرافی بهاره رهنما

ماجرای جنجالی ازدواج سوم بهاره رهنما

همین عکس از بهاره رهنما کافی بود تا خبرسازان دست به انتشار خبر جعلی بزنند و از شوهر سوم خانم بازیگر که عرب است رونمایی کنند درحالیکه طبیعی است وقتی بهاره رهنما بعد از پاریس گردی به عراق رفته است گردنبد عربی بخرد و تحت تاثیر ادبیات عرب قرار بگیرد. او با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

بیوگرافی بهاره رهنما

ازدواج سوم بهاره رهنما
ماجرای ازدواج سوم بهاره رهنما, ماجرای جنجالی ازدواج سوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد. خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج سوم بهاره رهنما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *