افشاگری جدید از ماجرای پدر شدن سردار آزمون ؛ عکس همسر سردار آزمون در دبی

پدر شدن سردار آزمون ، او ظاهرا بچه دار شده اما مسئولیت بچه را نمی پذیرد، مادر بچه شکایت کرده و خواستار غرامت هفتصد و پنجاه هزار یورویی شده است.

خبرگزاری‌های روسی زبان، از جزئیات محکومیت ستاره ایرانی در دادگاه پرده برداشتند. در ادامه با خبر بچه سردار آزمون همراه فیگار بمانید.

پدر شدن سردار آزمون

همسر سردار آزمون

پدر شدن سردار آزمون
بچه سردار آزمون, سردار آزمون پدر شد

سردار آزمون پدر شد

دادگاه محلی پریمورسکی در سن‌پترزبورگ روسیه، پدر بودن سردار آزمون را تایید کرد و اگر سردار نتواند با تست DNA و آزمایشات دیگر، دروغ بودن ادعای نامزد سابقش را تایید کند، مبلغ هنگفتی را خواهد پرداخت. از اوایل اکتبر سال گذشته، شایعاتی منتشر شد که خبر از وجود فرزند سردار آزمون می‌دادند و این ستاره ایرانی، درحالی که قراردادش با زنیت رو به اتمام بود، خبرگزاری‌های نزدیک به باشگاه ترجیح دادند خبر را رسماً منتشر نکنند.

پدر شدن سردار آزمون
سردار آزمون پدر شد, همسر سردار آزمون

سردار محکوم به پرداخت مبلغی هنگفت برای تامین امرار معاش نامزد سابق و فرزندش شده و اگر پدر نبودنش را اثبات نکند، به زودی روال پرداخت مبلغ آغاز خواهد شد!

آندری دمیتریف وکیل آلیا دوست دختر روسی سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با سایت اسپورت اکسپرس گفت: همه چیز به نفع ما و به‌ خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد. تمامی جلسات استماع در پرونده مذکور پایان یافته است و حالا قاضی تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پدر شدن سردار آزمون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *