رقص مهدی طارمی در عروسیش سوژه شد ؛ عادل فردوسی پور در عروسی مهدی طارمی با دختر تاجر لندنی!

فیلم منتشر شده از رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد و یکی از پربازدیدترین ویدیوها در اینستاگرام لقب گرفت.

عادل فردوسی پور که این روزها با راه اندازی برنامه جدید خود خبرساز شده است، این بار برای ضبط یک برنامه در خصوص مهدی طارمی به بوشهر سفر کرده است. در ادامه با خبر مهدی طارمی و عادل فردوسی پور همراه فیگار بمانید.

رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش

رقص مهدی طارمی

رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش
رقص مهدی طارمی, مهدی طارمی و عادل فردوسی پور

رقصیدن مهدی طارمی

به گفته برخی منابع مهدی طارمی که این روزها در بوشهر میزبان عادل فردوسی پور است، این مجری محبوب را به مراسم عروسی خود دعوت کرده است. عادل فردوسی پور با استقبال از این دعوت به شوخی گفته که رقص بلد نیست و در همان حین طارمی هم اذعان کرده با رقصیدن غریبه است اما چندان هم سخت نیست و حرکات موزونی داشته است.

فیلم رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش

بیوگرافی مهدی طارمی

رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش
رقصیدن مهدی طارمی, مهدی طارمی, عادل فردوسی پور

مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد. سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص روزه داری مهدی طارمی و یک مسلمان دیگر تیم حمایت کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *