لباس نامتعارف ماکان بند ؛ پوشش جنجالی و تقلید ماکان بند در کنسرت + [فیلم]

لباس نامتعارف ماکان بند. پوشش جنجالی و تقلید ماکان بند از گروه بی تی اس در کنسرت. در ادامه مطلب لباس ماکان بند همراه فیگار باشید.

تصاویر پوشش نامتعارف و خلاف عرف خواننده جوان ایرانی. تقلید عجیب خواننده ماکان بند از لباس اعضای «بی‌تی‌اس» در کنسرت خود.

لباس نامتعارف ماکان بند

پوشش جنجالی و تقلید ماکان بند در کنسرت

لباس ماکان بند, ماکان بند لباس, نامتعارف ماکان بند لباس
لباس ماکان بند, ماکان بند لباس, نامتعارف ماکان بند لباس

در روزهای گذشته عکسی از کنسرت ماکان بند منتشر شد که خواننده این گروه را در حالی نشان می‌دهد که لباسی عجیب به تن دارد، لباسی که طرح آن تقلیدی از لباسِ خوانندۀ گروه معروف «بی‌تی‌اس» است. «بی‌تی‌اس» گروهی کُره‌ای است که طرفداران زیادی در موسیقی جهان دارند. اما اینکه خواننده‌ای در ایران طرح لباس خواننده این گروه را تقلید کند، موجب ایجاد حاشیه‌ها و واکنش‌های منفی بسیاری شد.

بیشتر بخوانید:

یکی از روش‌هایی که سلبریتی‌ها با آن افراد بسیاری را به خود جذب و توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند، متفاوت و عجیب بودن است. به همین دلیل از لباس و متعلقات بسیار اغراق ‌آمیز استفاده می‌کنند، این رویکرد ذیل «لباس شهرت» تعریف می‌شود. به بیانی دیگر، می‌توان گفت هر لباس و سبک پوششی به هر دلیل اگر موجب جلب توجه و تمایز فرد از اطرافیانش شود، می‌تواند تحت عنوان لباس شهرت قرار گیرد.

لباس نامتعارف ماکان بند

لباس ماکان بند, ماکان بند لباس, نامتعارف ماکان بند لباس
لباس ماکان بند, ماکان بند لباس, نامتعارف ماکان بند لباس

در این مسیر همیشه سلبریتی‌های شرقی دنباله‌رو کورکورانه و چشم‌بسته چشم رنگی‌ها بوده و همواره کارهای آن‌ها را چه مبنای عقلانی داشته باشد چه نداشته باشد را به عنوان متر و معیار به‌روز بودن و مدرن بودن می‌پذیرند. به همین منوال سلبریتی‌های ایرانی هم کم و بیش همین مسیر را دنبال می‌کنند. مساله‌ای که در کشور ما با توجه به پیشینه مذهبی، تمدنی و فرهنگی‌اش از حساسیت‌ها و بایدها و نبایدهای متعددی برخوردار است.

امیر مقاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: در ابتدا باید تشکر کنم از شما که در این فضای ملتهب و شلوغ رسانه‌ای بالاخره از خودم در مورد این موضوع سؤال کردید. راستش در مورد موضوع لباس، من اول باید چند مورد را عرض کنم. من بعد از ایام کرونا نزدیک به صد اجرای کنسرت داشتم که در تمامی این اجراها از کت و شلوار استفاده کردم و سعی کردم پوشش مناسب و زیبایی نسبت به فضای کنسرت داشته باشم و احترام به مخاطب برایم در اولویت بوده است. او توضیح می‌دهد: در مورد این لباس خاص هم باید بگویم که در یک اجرا و فقط در سه قطعه پایانی آن اجرا، این لباس را پوشیدم. قبول دارم که این لباس انتخاب مناسبی نبود، البته که پس از همان اجرا با تذکر نماینده وزارت ارشاد و مؤسسه آوازی نو آن لباس را کنار گذاشتم و دیگر هیچ وقت از آن استفاده نکردم.

لباس نامتعارف ماکان بند

لباس ماکان بند, ماکان بند لباس, نامتعارف ماکان بند لباس
لباس ماکان بند, ماکان بند لباس, نامتعارف ماکان بند لباس

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لباس نامتعارف ماکان بند  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


2 thoughts on “لباس نامتعارف ماکان بند ؛ پوشش جنجالی و تقلید ماکان بند در کنسرت + [فیلم]

  1. خودشم زنا ها بدون حجاب باشن بعد به بی تی اس فحش بدین که به دین اهمیت نمیده یبار تو عربستان وقت اذان بود اهنگ رو قطع کردن که ارمیا مسلمون برن نماز بخونن اونها به دین خیلی اهمیت میده شما کوردید نمیبینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *