حمله مسلمانان خشمگین پاکستان به بیلبوردهای تبلیغاتی سامسونگ! + فیلم

به دلیل آنچه توهین به پیامبر و دین اسلام عنوان شده است،‌ جمع بزرگی از مسلمانان دست به تخریب بیلبوردهای سامسونگ در پاکستان زده‌اند.

معترضان در شهر کراچی پاکستان بیلبورد‌های شرکت سامسونگ را به توهین به مقدسات متهم کرده و تخریب کردند. در ادامه با خبر پاکستان سامسونگ همراه فیگار بمانید.

تخریب بیلبوردهای سامسونگ

سامسونگ پاکستان

تخریب بیلبوردهای سامسونگ
پاکستان سامسونگ, سامسونگ پاکستان, تخریب بیلبوردهای سامسونگ در پاکستان

تخریب بیلبوردهای سامسونگ در پاکستان

جمعی از مسلمانان افراطی پاکستان امروز بیلبورد‌های سامسونگ در بازار‌های فروش موبایل را تخریب کردند. علت این اقدام نیز «کیو. آر کد» این کمپانی عنوان شده که به باور این افراد در آن المانی توهین‌آمیز به اسلام وجود دارد. به دنبال این اعتراضات، دفتر سامسونگ در پاکستان در بیانیه‌ای به بی‌طرف بودن خود در مقابل احساسات دینی تاکید کرده است.

تخریب بیلبوردهای سامسونگ
پاکستان سامسونگ, سامسونگ پاکستان, تخریب بیلبوردهای سامسونگ در پاکستان

در همین حین، پلیس در محل حاضر شد، دستگاه را بسته و آن را توقیف کرد. مقامات گفتند که ۲۷ کارمند سامسونگ بازداشت شده اند و تحقیقات در حال انجام است. در حالی که هیچ اطلاعات رسمی در مورد هویت مهاجمان، یا تعداد دستگیری آن‌ها وجود ندارد، گزارش شده است که آن‌ها به گروه افراطی تحریک لبیک پاکستان (TLP) تعلق داشته اند.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که تحقیقات لازم در این باره را به عمل می‌آورد. برخی از معترضان نیز می‌گویند که سامسونگ یک کد QR کفر آمیز را در مرکز خرید کراچی نصب کرده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تخریب بیلبوردهای سامسونگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *