پخش فیلم توقیف شده من و دبورا بعد از 16 سال! ؛ اسامی بازیگران + تیزر

‌فیلم توقیف‌شده زنده‌یاد ضیاءالدین به نام «من و دبورا» دوشنبه ۱۳ تیرماه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. ویدیویی از تیزر فیلم سینمایی من و دبورا منتشر شده است.

ویدیویی از تیزر فیلم سینمایی من و دبورا که بعد از ۱۶ سال توقیف از شبکه سه پخش می شود و خلاصه داستان فیلم من و دبورا را در فیگار تماشا میکنید.

فیلم سینمایی من و دبورا

فیلم من و دبورا

فیلم سینمایی من و دبورا
تیزر فیلم سینمایی من و دبورا, بازیگران فیلم سینمایی من و دبورا

فیلم سینمایی من و دبورا ضیاءالدین دری

فیلم سینمایی من و دبورا به کارگردانی سید ضیاالدین دری تولید شده است. این فیلم حدود ۱۶ سال پیش توقیف شده بود اما دوشنبه ۱۳ تیر ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه پخش شد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی من و دبورا

فیلم سینمایی من و دبورا
خلاصه داستان فیلم سینمایی من و دبورا, فیلم من و دبورا

در خلاصه این فیلم آمده است: «کیف دبورا، زن آمریکایی، مورد سرقت دو کیف‌ربا قرار می‌گیرد و یک ایرانی استاد دانشگاه عضو یونسکو او را یاری می‌رساند و در خانه خود به او اسکان می‌دهد. دبورا در این مدت، در تماس تلفنی با مادرش، از ایران نام می‌برد اما به اشتباه عراق استنباط می‌شود و مورد شنود عمومی قرار می‌گیرد.

بازیگران فیلم سینمایی من و دبورا

اسامی برخی عوامل فیلم به شرح زیر است: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سید ضیاالدین دری، بازیگران: کامشاد کوشان، کرولاین پیج. هشام ولوس. ریتا العین. با حضور صالح میرزا آقایی و هنرمندی امین زندگانی

تیزر فیلم سینمایی من و دبورا

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم سینمایی من و دبورا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *