تعجب بهرام رادان از درآمد میلیاردی بلاگر ها ؛‌ درآمد ماهیانه شما از فوق تخصص قلب بیشتر است؟

تعجب بهرام رادان خطاب به بلاگر های اینیستاگرام یعنی شما از دکترا بیشتر در میارید؟ بخشی از فیلم «گربه سیاه» با بازی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان را ببینید.

فیلم «گربه سیاه» برگزیده فستیوال‌های معتبر جهانی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کریم امینی پس از نمایش در سینماهای کشور، اکران آنلاین شده است. در ادامه با خبر بهرام رادان در فیلم گربه سیاه همراه فیگار بمانید.

تعجب بهرام رادان

تعجب بهرام رادان از درامد بلاگر ها

تعجب بهرام رادان
بهرام رادان فیلم گربه سیاه, تعجب بهرام رادان از درامد بلاگر ها, بهرام رادان در فیلم گربه سیاه

بهرام رادان فیلم گربه سیاه

بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران که با بازیدر فیلم عای سنتوری به اوج شهرت رسید متولد 8 اردیبهشت ماه 1358 در تهران است. بهرام رادان به تازگی ازدواج کرده و همسرش یکی از معروف ترین بیوتی بلاگر های اینستاگرام است.

تعجب بهرام رادان
تعجب بهرام رادان از درامد بلاگر ها, بهرام رادان در فیلم گربه سیاه

فیلم «گربه سیاه» برگزیده فستیوال‌های معتبر جهانی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کریم امینی پس از نمایش در سینماهای کشور، اکران آنلاین شده است. بهرام رادان در سکانسی از این فیلم از درآمد بالای بلاگر ها تعجب کرده و می گوید: درآمد ماهیانه شما از فوق تخصص قلب بیشتر است؟

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تعجب بهرام رادان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *