افشاگری از ازدواج بهنوش طباطبایی همه را شوکه کرد ؛ خبر صحت دارد؟

ازدواج بهنوش طباطبایی ؛ او عکسی از خودش در کنار عادل فردوسی پور همه را شوکه کرد. حاشیه ازدواج این دو در فضای مجازی غوغا به پا کرده است.

ازدواج بهنوش طباطبایی

عکسی جدیدی که از بهنوش طباطبایی دست به دست می‌شود حواشی یسیاری برای این بازیگر و فردوسی پور داشته است. البته شایعه‌ای بیش نیست

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب سحر زکریا + [عکس سحر زکریا با مو‌های تراشیده]

اینستاگرام بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی
بیوگرافی بهنوش طباطبایی, استوری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با بازی در سریال‌هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله‌های پرواز، گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز ردخون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

استوری بهنوش طباطبایی

عکسی از بهنوش طباطبایی در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس که در کنار دختر خردسال یکی از بازیگران مرد مطرح سینمای ایران است توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. بهنوش طباطبایی ساعاتی پس از منتشر کردن این تصویر، استوری خود را حذف کرد.

ازدواج بهنوش طباطبایی
اینستاگرام بهنوش طباطبایی, بهنوش طباطبایی استوری

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید.

سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد آشنایی این دو بازیگر در فیلم مصائب دوشیزه استارت خورد و باعث و دیگر ازدواج کنند اما ازدواج آنها عمر چندانی نداشت و بعد از شش سال جدا شدند

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *