کری خوندن جالب جواد خیابانی برای مهران مدیری در مسابقه دورهمی [+فیلم]

جواد خیابانی میهمان مسابقه دورهمی در شب گذشته بود. بخشی از مسابقه دورهمی با حضور جواد خیابانی گزارشگر معروف و محبوب را مشاهده میکنید.

جواد خیابانی در شب گذشته مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. در ادامه با خبر کل کل مهران مدیری و جواد خیابانی همراه فیگار بمانید.

جواد خیابانی میهمان مسابقه دورهمی

جواد خیابانی دورهمی

جواد خیابانی میهمان مسابقه دورهمی
جواد خیابانی در برنامه دورهمی, جواد خیابانی دورهمی, کل کل مهران مدیری و جواد خیابانی

جواد خیابانی در برنامه دورهمی

جواد خیابانی (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است. جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته که برخی از آن‌ها فهرست شده‌است.

جواد خیابانی با حضور در مسابقه مهران مدیری برای او کری خواند و از مدیری خواست تا سخت‌ترین سوالات را از او بپرسد، اما در ادامه از این تصمیم به نوعی پشیمان شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جواد خیابانی میهمان مسابقه دورهمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *