عکس تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی کنار خانم دکتر همه را شوکه کرد! [+عکس]

تغییر چهره جدید کتایون ریاحی ؛ خانم ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که نشان می دهد به کلی تغییر چهره داده است.

عکس های جدید کتایون ریاحی نشان می دهد وزن این بازیگر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در ادامه با خبر تغییر چهره کتایون ریاحی همراه فیگار بمانید.

تغییر چهره جدید کتایون ریاحی

اضافه وزن کتایون ریاحی

تغییر چهره جدید کتایون ریاحی
اضافه وزن کتایون ریاحی, تغییر چهره کتایون ریاحی

تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی

عکس های جدید کتایون ریاحی طرفداران او را شوکه کرد. در عکس های جدیدی که این بازیگر محبوب زن منتشر کرده است، اضافه وزن قابل توجه او به خوبی مشخص است همین دلیلی شده است که طرفدارانش نگران سلامتی او شوند.

تغییر چهره جدید کتایون ریاحی
عکس اضافه وزن کتایون ریاحی, تغییر چهره عجیب کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در این تصویر نشان می دهد که صورت اش شفاف تر شده، رنگ چشم ها غیر طبیعی و صورت او پُرتر به نظر می رسد و آرایش بالا سن و سال اش را پوشش داده است. برخی هم معتقدند که کتایون ریاحی با عمل جراحی این تغییر چهره را ایجاد کرده است! در ادامه میتوانید عکس اضافه وزن کتایون ریاحی را مشاهده کنید.

تغییر چهره جدید کتایون ریاحی
غییر چهره عجیب کتایون ریاحی, عکس های جدید کتایون ریاحی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تغییر چهره جدید کتایون ریاحی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *