پرستو گریان به مهدی طارمی زنگ زد ؛ علت چه بود؟

امروز تماس فوری نوعروس مهدی طارمی بعد گلزنی‌اش در جام جهانی خبرساز شد. اما پرستو گریان به مهدی طارمی چه گفت؟!

پرستوی نوعروس همسر مهدی طارمی بعد از گلزنی شوهرش با او تماس گرفت و دلداری اش داد! همین دلداری تلفنی نامزد مهدی طارمی با چشم های گریان باعث شده تا به شدت در رسانه‌های داخلی و یا حتی خارجی خبرساز شود. عکس پرستو نامزد مهدی طارمی را در ادامه خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

ببینید: واکنش جالب پورتو به حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی! [+عکس]

سوال جنجالی از مهدی طارمی ؛ ستاره ایرانی مصاحبه را نیمه تمام گذاشت! [+عکس]

پرستو گریان به مهدی طارمی زنگ زد

پرستو همسر طارمی گریان

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری‌ها عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی کیست ؟! حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

متاسفانه عکسی بی کیفیت است که رسانه‌ها از همسر مهدی طارمی منتشر کرده‌اند
متاسفانه عکسی بی کیفیت است که رسانه‌ها از همسر مهدی طارمی منتشر کرده‌اند

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی ایران و انگلیس ؛ ایران 2 – انگلیس 6 [+فیلم]

مهدی طارمی بازیکن باشگاه پرتو راز خوشحالی پس از گل خود را افشا کرد. در برنامه عادل فردوسی پور خبر ازدواج مهدی طارمی به طور رسمی اعلام شد. راز عجیب درباره همسر مهدی طارمی که فاش شد. در ادامه با خبر عکس همسر مهدی طارمی همراه فیگار بمانید.

ازدواج مهدی طارمی

مهدی طارمی ازدواج

ازدواج مهدی طارمی
ازدواج مهدی طارمی و همسرش, مهدی طارمی ازدواج, عکس همسر مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی و همسرش

خوشحالی پس از گل مهدی طارمی و نشان دادن حرف P باعث سوالات بسیاری شده بود و او در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور پرده از راز آن برداشت. طارمی گفت که P اول نام همسر اوست و به زودی قرار است ازدواج کند.

قبل از برگزاری رسمی مراسم عقد مهدی طارمی گفته شده بود که همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. اما پدر مهدی طارمی گفته است که عروسش خوزستانی است. گفتنی است که مراسم عقد مهدی طارمی به دور از هر گونه تجملاتی و خیلی ساده برگزار شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد ازدواج مهدی طارمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *