فحاشی عجیب کاربران به جواد رضویان به خاطر یک استوری محرم! [+عکس]

استوری جواد رضویان ، بازیگر سینما و تلوزیون در اینستاگرامش با جملاتی سنگین و پر معنا و مفهوم به فحاشی های گسترده کاربران فضای مجازی پاسخ داد.

جواد رضویان در صفحه اینستاگرامش نوشت: من هم کنار شما زندگی میکنم، من هم خیلی وقت ها تحت فشارم، من هم از خیلی مسائل ناراضی ام و کارد به استخوانم میرسد. در ادامه با خبر فحاشی به جواد رضویان همراه فیگار بمانید.

استوری جواد رضویان

فحاشی جواد رضویان

استوری جواد رضویان
فحاشی استوری جواد رضویان, فحاشی جواد رضویان, فحاشی به جواد رضویان

فحاشی استوری جواد رضویان

جواد رضویان بازیگر طناز کشورمان به تازگی پستی در اینستاگرام خود قرار داد که در آن از مخاطبانش گلایه کرده است. بازیگر نقش داوود در شب های برره، در روزهای اخیر با انتشار یک استوری درباره محرم مورد بی مهری مردم قرار گرفته و برخی از افراد او را متهم به ریاکاری نموده اند.

هنرمندان زیادی در قسمت کامنت ها به دلجویی از جواد رضویان پرداخته و او را نیکوکار، خیر و با مرام و آدم حسابی دانسته اند. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید.

پست جواد رضویان در اینستاگرام

استوری جواد رضویان
فحاشی جواد رضویان, فحاشی به جواد رضویان, پست جواد رضویان در اینستاگرام

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد استوری جواد رضویان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *