فوری: ماجرای ازدواج تتلو و نیلی افشار [+عکس] از واقعیت تا حاشیه

به تازگی ماجرای ازدواج تتلو و نیلی افشار در فضای مجازی کاربران سوشال را درگیر خود کرده. با ما بمانید تا به جنبه های مختلف این موضوع بپردازیم.

به تازگی عکسی از تتلو و نیلی افشار با لباس عروس منتشر شده است که مشخص است که این عکس طراحی شده است. امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز فعالیت می‌کند.

در نوشتار ماجرای عروسی نیلی افشار و تتلو همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای عروسی تتلو و نیلی به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد .

تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد و به شهرت رسید تتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد تتلوتاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌ است. تتلو در سال ۱۳۹۷ به استانبول ترکیه رفت و نخستین کنسرت خود را نیز همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد.

فوری: ماجرای ازدواج تتلو و نیلی افشار [+عکس] از واقعیت تا حاشیه

افشاگری تتلو از عاشقانه های نیلی افشار [+عکس]

گفته می‌شود امیر تتلو با نیلی افشار ازدواج کرده اما در ادامه مشخص شد این عکس فتوشاپ است.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

ازدواج تتلو و نیلی افشار

لطفا نظر خود را در رابطه با ازدواج نیلی افشار و تتلو در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *