افشاگری تتلو از عاشقانه های نیلی افشار [+عکس]

به تازگی افشاگری تتلو از عاشقانه های نیلی افشار در فضای مجازی کاربران سوشال را درگیر خود کرده. با ما بمانید تا به جنبه های مختلف این موضوع بپردازیم.

امیر تتلو در طی یک استوری می‌گوید:

به نیلی افشار میگن با رلت کات کردی؟ میگه اصلا نداشتم که تو لایو امین فردینم میگفت فقط و فقط دوست…

افشاگری تتلو از عاشقانه های نیلی افشار [+عکس]

بقیه این گفته‌های غیر اخلاقی نیلی افشار که همه‌ی آنها بخاطر حاشیه سازی و جذب فالوور بوده را در عکس زیر ببینید:

استوری جدید نیلی افشار: من دوست پسر نداشتم
استوری جدید نیلی افشار: من دوست پسر نداشتم

در نوشتار تتلو و نیلی افشار همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای نیلی افشار و تتلو به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

در مورد این که نیلی افشار چند سالشه هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نمی‌باشد ولی خب طبق گفته برخی از منابع او متولد سال 1372 می‌باشد.

اما چیزی که شما از او می بینید یک چهره جوان تر می باشد. اگر جویای دلیل این موضوع هستید لازم می باشد به فراید شغلی این سلبریتی اشاره داشته باشیم. او در واقع یک رقاص می باشد. بدون شک فیلم رقص نیلی افشار در ایستاگرام را دیده اید!


بیشتر بخوانید: افشاگری: ماجرای رابطه عاشقانه صدف طاهریان و پویان مختاری [عکس +18 و فیلم]


رابطه نیلی افشار و پویان مختاری

کمی بالا تر در مورد آشنایی نیلی افشار و پویان مختاری سخن به میان آوردیم که خب این موضوع داغ این روزا می باشد. ما می خواهیم رابطه این دو نفر را از همان روز های ابتدایی زیر نظر بگیریم. به نظر برایتان جالب باشد که این چگونه با هم آشنا شدند و هم اکنون در حال انجام چه کار هایی می باند.


بیشتر بخوانید: فوری: ماجرای ازدواج تتلو و نیلی افشار [+عکس] از واقعیت تا حاشیه


نیلی افشار و امیر تتلو

نیلی افشار و امیر تتلو یکی از پر حاشیه ترین خبر های سال اخیر بودند که می‌ توان گفت تمام مقصر ماجرا افرادی بودند که به این دو نفر بال و پر دادند تا آنها بتوانند خبرها و شایعاتی که خود می‌ خواهند را در فضای مجازی منتشر نمایند.

امیر تتلو که یکی از پرطرفدار ترین رپر های ایرانی است، با دختران زیادی در رابطه بوده است و به خاطر رابطه های متنوعش با دختران، همواره مورد انتقاد قرار گرفته است. نیلی افشار نیز یکی از دختران بسیار زیبای ایرانی است که در ترکیه زندگی می‌ کند.


بیشتر بخوانید: افشاگری تتلو از ممنوع التصویر نبودن سحر قریشی


اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

افشاگری تتلو از عاشقانه های نیلی افشار [+عکس]

لطفا نظر خود را در رابطه با عاشقانه های تتلو و نیلی افشار در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *