افشاگری:‌ جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش +[علت جدایی لو رفت]

جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش تیتر امروز خبرگذاری‌های ترکیه بود. او که بعد از جدایی از جم ییلماز با اوموت اویرگن در رابطه بود، با او نیز قطع رابطه کرد.

سرنای ساریکایا و اوموت اویرگن پس از یک سال رابطه از هم جدا شدند. طبق گفته نزدیکان این زوج گفتند:

از رابطه خسته شدیم و نتونستیم ادامه بدیم.

جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش

افشاگری:‌ جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش +[علت جدایی لو رفت]
جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش
خبر جدایی بازیگران ترک، به خصوص سرنای ساریکایا، مسئله تازه و غیر قابل باوری نیست. مثل نقل و نبات وارد رابطه می‌شوند، از یکی جدا شده و خیلی سریع با دیگری آشنا می‌شوند.

خبر جدایی حادثه از محمت و درخواست طلاق او هنوز بازار داغی داشت که خبر جدایی سرنای به گوش رسید. آن‌ها که به تازگی در تابستان به سفر رفته بودند و ویدیوها و تصاویر جذابی از تفریحات خود به اشتراک گذاشته بودند، طبق گفته نزدیکان نتوانستند رابطه خود را ادامه داده و از هم جدا شدند.

بیوگرافی سرنای ساریکایا

سرنای ساریکایا در سریال جزر و مد با چاتای اولوسوی همبازی شد. او با بازی تحسین برانگیزش در نقش میرا بیلیجه، در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در مراسم پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد.

افشاگری:‌ جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش +[علت جدایی لو رفت]

او در یکم جولای ۱۹۹۲ متولد شده است. سرنای بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک است. در سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان دومین دختر شایسته ترکیه شناخته شد. سرنای ساریکایا قد نسبتا بلندی نسبت به دیگر بازیگران دارد و بسیار اندام فیتی دارد. او رقص‌های متفاوتی بلد است و صدای بی‌نظیری دارد. تقریبا در هر فیلم، سریال و یا برنامه‌ای که حضور داشته است، حتما یک آهنگ خواننده است.

سرنای در سریال عمر گل لاله آهنگ ” Yalnizca senfonisi” (داستان تنهایی) را اجرا کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و از سوی شرکت‌های موسیقی پیشنهاد آلبوم دریافت کرد. او در پاسخ به این پیشنهادها گفت: من قصدم آواز خواندن نیست، حرفه من بازیگری است.

از آغاز سال ۲۰۱۹ نیز مشغول ایفای نقش آلیس در تئاتر موزیکال آلیس بوده است. از همبازی‌های او در این تئاتر می‌توان به مروه دیزدار و ازگی مولا (بازیگران سریال آپارتمان بی‌گناهان) و انیس آریکان (بازیگر سریال دختر پشت پنجره) اشاره کرد.

معروف‌ترین نقش‌های او در سریال جزر و مد (کاراکتر میرا) و سریال عمر گل لاله (کاراکتر یشیم تاشکیران) است. او در سریال فی (Fi) با یکی از بهترین بازیگران ترک، مهمت گونسور، که در سریال نتفلیکس عطیه بازی می‌کرد، همبازی بود.

زندگی شخصی سرنای

بهترین سریال های سرنای ساریکایا

افشاگری:‌ جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش +[علت جدایی لو رفت]
جدایی سرنای ساریکایا و دوست پسرش
  • سریال درخت لیمو، در سال ۲۰۰۸
  • سریال قصه پری، در سال ۲۰۰۸
  • سریال عمر گل لاله، در سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲
  • سریال سریال جزر و مد، در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
  • سریال دیجیتالی فی، در سال ۲۰۱۷

بهترین فیلم های سرنای ساریکایا

  • فیلم سینمایی متعجب (2006 Şaşkın)
  • فیلم سینمایی (2008 Plajda)
  • فیلم کوتاه خداحافظ (2011 Hoşçakal)
  • فیلم سینمایی (2013 Behzat Ç. Ankara Yanıyor)
  • فیلم سینمایی به جای هردوتامون (2016 İkimizin Yerine)

مطالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *