فوری: کاوه رضایی فسخ میکند ؛ بازگشت دوباره به استقلال ؟! [+عکس]

فسخ کاوه رضایی ؛ این در حالی است که درخصوص سرنوشت این بازیکن در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اخبار متفاوتی شنیده می‌شود.

رخی خبرها حاکی از آن است که کاوه رضایی مورد توجه ساپینتو قرار گرفته و از آنجایی که مهاجمان استقلال در نیم‌فصل اول تا اینجای کار در امر گلزنی ناموفق ظاهر شده‌اند سرمربی پرتغالی استقلال از مدیران این باشگاه خواسته است تا زمینه‌های بازگشت رضایی را به استقلال فراهم کنند.

فسخ کاوه رضایی

  • فسخ قرارداد کاوه رضایی
فسخ کاوه رضایی
فسخ قرارداد کاوه رضایی, کاوه رضایی استقلال

کاوه رضایی استقلال

به گزارش منابع خبری:

کاوه رضایی می‌تواند قراردادش را با تراکتور به صورت یک طرفه فسخ کند. بعد از آن که کاوه رضایی از شارلروای بلژیک به قصد بازگشت به استقلال، تمرینات خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد.

از سوی دیگر بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود رضایی بازیکن تراکتور است و تا پایان فصل در جمع بازیکنان این تیم باقی می‌ماند. با این حال این چهره امروز در گفت‌وگوی دیگری به‌گونه‌ای صحبت کرد که از خروجی آن می‌شد حدس زد احتمال بازگشت رضایی به استقلال وجود دارد.

در ادامه میتپوانید عکس کاوه رضایی را مشاهده کنید:

فسخ کاوه رضایی
کاوه رضایی استقلال, عکس کاوه رضایی

نکته قابل توجه اینکه از بین مهاجمان هدف استقلال در ده هفته اخیر فقط یکبار پیمان بابایی موفق به گلزنی شده و بقیه هنوز موفق نبوده‌اند. کاوه رضایی هم در بازی اخیر تراکتور مقابل سپاهان گل فوق‌العاده تماشایی را به ثمر رساند تا هواداران استقلال از حالا منتظر بازگشت او باشند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *